۱۳۹۲ مهر ۱۴, یکشنبه

دو کلمه حرف حسابی

سلام.
  • کماکان زندم و اینجا هستم. پاییز اینجا کم کم شروع شده و این بار حس دلتنگی خودش رو داره.
  • دولت فخیمه کبیره شات داون شده و این هم برای خودش تجربه ایه. فعلا که خونه نشینم و اوقات سپری می کنم، باید دید بعد چی میشه
  • امروز بعد از عهد بوقی دوربین به دست شدم و رفتم یه چرخی توی مجموعه زدم و عکسهای پاییزی گرفتم
  • حرف برای گفتن زیاده. 
  • جمله رو اینطور اصلاح می کنم که حرف برای نگفتن زیاده!
  • نمی دونم حق دارم ساکت باشم و برم تو خودم و این تفاوت های اینجا و خیلی چیزها رو پیش خودم مزمزه کنم یا نه!؟ 
  • یا نه!
  • خواهم نوشت یک روزی از ناگفته ها. وعده نمی دم به خدا می نویسم.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...