۱۳۸۷ مرداد ۶, یکشنبه

زیرپوش


این هم پروژه درس تربيت بدنی (یا شایدم بي تربیيت بدني) میثم. بجای قرار پيتزا و ژامبون تنوري، دو عدد زیر پوش رکابي جيگري و سفيد رنگ و يک آیس پک در شمال تحويل گرفته شد. از اين معامله طرفين راضي هستند. اگر ميثم دختر بود، ازدواج مي کرديم. آدم چرا راه دور بره آخه. حيف که پسره و زشت!! البته بهتر یجورايي 2 . دی!
(فایل پاورپوینت 2007 می باشد. در حجم 470 کیلو بایت)

بعدا نوشت: راستی؟!؟!؟ راستی؟!؟!؟ راستی؟!؟!؟ مي دونستید چجوری ميشه ID اکانت ياهو رو کلا پاک يا حذف کرد؟؟ من اين کار رو براي يکي از بچه ها پريشب کردم. حالا اين رو نوشتم که هر کي خواست بدونه که ميشه يا نه، بدونه که ميشه! براي اينکه نامردي نشه، لينک به صفحه راهنماش رو ميزارم اينجا. بايد بريد صفحه Account Deletion.
بعدتر نوشت: حالا من چیزي نميگم، دلیل نمیشه که خبری نباشه. رزومم رو براي هر جا گير بیاد دارم ايميل مي کنم. در همين حد اينجا ميگم که قراره افرادي مثل دکتر جلالي و جاهايي مثل خيلي جاها رو برم حضوری. فردا يکيشونه. کلا از ايام بايد بهينه بهره برم.
بعديش: اين PICLENS رو هم به فايرفاکستون اضافه کنيد تا لذت ببريد از دنياي عکس. من که يک ماهي هست باهاش مشغولم.

۲ نظر:

  1. مبفق باشی در یافتن کار
    یاهو تا مدتها نمی شد اکانتی رو پاک کرد فکر کنم تازه گذاشته

    پاسخحذف
  2. سلام سانی جان
    ممنون از آرزوت
    چشم. شاید یک کم دیر شه، اما انجام میدم و برات ایمیل می کنم

    پاسخحذف

جیم ران

 سه سال پیش در آستانه ۴۰ سالگی تصمیم گرفتم به خودم یک هدیه ویژه بدم. گزینه های مختلف رو بررسی کردم و در نهایت در ورکشاپ ۴ روزه تونی روبینز ب...