۱۳۸۷ مرداد ۴, جمعه

شهروند امروز


معنای توقف و پیروزی هم از نظر این خبرگزاری یکسان است!!!!!
يادم رفت بگم. اینقدر که پادگان حالم رو گرفت این یک ماهه اخیر.
خوندن شهروند امروز قدغنه در پادگان. من هفته پیش برای یکی از بچه های خوابگاهی خریدم بردم توی پادگان. توی نایلون پستم بود که ملافه میزارم توش. چون پایه هستم و اول صف وای میستم، دادمش به پسره تا نگهش داره. بعد که صبحگاه تموم شد دیدم یک سرهنگ رسمی مجله من دستشه و داره از صبحگاه میره بیرون. جویا شدم دیدم بببببببببببببببعععله! دوست ما نایلون رو گذاشته روی زمین، اونورتر خودش، آقاهه اومده این مجله رو دیده و برداشته رفته. من که راضی نیستم! اما در کل بخیر گذشت. اون پسر هم KJ بوده، وگرنه اصلا مجله به دست اون بابا نمیفتاد.
این سایت پويشگر نمامتن هم مرجع خوبی برای مجلات و نشریات هست، فقط حیف که تست کردن نداره و پولکی هست.
امروز ویندوز باهوش داشت 5 ساعت درایوهام (که 3 عدد می باشد را) چک دیسک می کرد. شاید چون زیادی مورد داره توش، طول کشید. گشت ارشاد رو نکنه آوردن ویروسشووووووو!!!! من هم ویندوز رو عوض کردم تا مدتی از دست گشت ارشاد خلاص شم. 2 . دی

* معنای KJ معنای پیچیده ای است. تنها سربازان دانند که چیست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جیم ران

 سه سال پیش در آستانه ۴۰ سالگی تصمیم گرفتم به خودم یک هدیه ویژه بدم. گزینه های مختلف رو بررسی کردم و در نهایت در ورکشاپ ۴ روزه تونی روبینز ب...