۱۳۸۶ دی ۱۷, دوشنبه

چه شاعر شدم من


برف و يخبندون و تعطيلي
فيلم خدمتکار منهتن، next و سکرت اوريژينال و ول مطلي

شنگولي و تم ريدر جديد
زمين خوردن تو کوچه حميد

اين آهنگ در مدح عاملي و تختي
از اينجا برداشتمش محمد آقا مستي

مجله موفقيت و کار و مطالعه و طراحي و چک کردن سايت
کي ميره توي اين سرما براي سواري کايت

جوگير شدم و کردم کچل
بهتر از اينه که بيفتم تو هچل

بياييد شادي هامون رو با هم قسمت کنيم
بي بهونه، وگرنه تنهايي برامون ميمونه که بايد تنهايي سروش کنيم

دختره ي بي سواد، بهش گفتند فايل هات رو بذار رو فايل سرور
ميگه که از نظر امنيتي توصيه نشده، همه مي فهمند و سرور کارامو جذب مي کنه ياهو هلپر

ديروز تو صف نون بودم بعد از يک ماه
زنه داشت مي گفت از دامادش که رفته سربازي آموزشي براي دو ماه

امروز ظهري هم رفتم تره بار خريد
خيلي وقته باهات کاري ندارم فريد

دولت خوبي داريم که مي ماند در کار مي کند مملکت تعطيل
مي رود سفر استاني تا راي جمع کنه برا بعدش، اينکار هست بي بديل

تو کوچه که خوردم زمين امروز
برگشتنه گفتم واي بازم بايد بخورم زمين چالغوز

اين ابتکار حامد بود، بنويسه مسجع
از کاراش و نوشته هاي مزخرف

۴ نظر:

  1. تست می کنیم ...
    نه مثل اینکه کامنتدونیت راه افتاد
    ...
    خیلی مخلصیم داداش

    پاسخحذف
  2. ای ول ...
    می بینم که از خودت شر و ور در وکنی
    ...
    دمت قیژ ...
    سر بزن به ما ...
    راستی در مورد اون وبلاگه که گفته بودم
    اگه خواستی بگو آدرسش رو بدم یه نیگاه بندازی بهش .
    اگه هم خواستی برات دسترسی ایجاد کنم برای اینکه اونجا هم از خودت شعر در وکنی ...
    خوش بگذره .

    پاسخحذف
  3. bah bah che sheri:))

    dar morede zehn jam baste mishe migan azhan. nashnidi ta hala??

    پاسخحذف
  4. دانش ناپذير جان!
    شما سالاري! سروري! ما کوچيکيم! شر و ور هم ميگيم. اما نه در بارگاه شما. آدرس بده داداش. برام ايميلش کن: hamed8esi AT yahoo DOT com

    ساني جان. راست ميگي. اذهان گفته ميشه. اما نه براي يک نفر. براي يک فرد خاص ذهن بکار ميره. درست نميگم!

    پاسخحذف

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...