۱۳۸۶ تیر ۱۴, پنجشنبه

نع

سلام
آبگوشت خوشمزه اي خوردم.
خواب سه ساعته خوشمزه ای کردم.
ميگما؟ ……………………………………. مگه نع؟

ديشب فيلم THE TERMINAL با بازي زيباي تام هنکس رو ديديم. خيلي قشنگ بود.
الان 3 روزه صبح ها ساعت 5 ميزنم بيرون و صبحونه رو تو خونه مي خورم. موقع رفتني، روي جاکفشي دم در، يک سوسکه (آقا يا خانوم نمي دونم) خوابيده. منم اصلا دلم نمياد بکشمش. جالبه بعد از خوابش ميره يک جايي که تو چشم نيست قايم ميشه و روز بعد باز مياد بيرون. من سوسک ها رو که مي کشم، معمولا از شاخک هاشون ميگيرم و ميندازمشون بيرون. اينو گفتم که بگم ازشون نمي ترسم.
به سيستمي فکر مي کنم مثل بلاگ. اما به جاي متن و عکس، کاربر صداشو (افکارشو) ضبط کنه و بذاره رو بلاگش. اينکارو خودم يک بار مي کنم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جیم ران

 سه سال پیش در آستانه ۴۰ سالگی تصمیم گرفتم به خودم یک هدیه ویژه بدم. گزینه های مختلف رو بررسی کردم و در نهایت در ورکشاپ ۴ روزه تونی روبینز ب...