۱۳۸۶ تیر ۱۳, چهارشنبه

کتابا

سلام.

عدم خلافیمو گرفتم. 4 تا قتل و 12 فقره مقتولیت.
اولین دندان را همی نیز ترمیم شدم. وای. خدا رحم کنه دندون عقلامو. 3 تـــــــــــــــــــــــــــــــا. به قول سانی حالا حالاها مونده تا کارم تموم شه با دندون پزشکه. ولی دکتر خوب و حاذقی هست. البته 2-3 تايي ترميمي مونده هنوز.
روز خانوما مبارک. ايشالله عاقبت بخير شين ننه.
يک دونه ايرانسل اعتباري خريداري کردم. از همينايي که طرح روز زنه. براي مادرم.

اين خروج از پادگان هم اعصاب خورد کن شده برامون. امروز کمي با مهر زن حرفم شد. بچه پر رو مهر نمي زد. مي بيني توروخدا.
تو بلاگ انگليسيم ليست کتاباي زباني رو که ابراهيم توصيه کرده بود بگيرم رو نوشتم. چند روز پيش توي ايستگاه چشمم خورد به ليست کاملي از اون کتابا. مي فروختش 26 تومان. منم درجا باهاش تماس گرفتم و ديروز برام پيک شد. 14 تا کتاب و 13 تا سي دي و 4 تا نوار کاست. فوق العاده حال کردم از اين اتفاق.

۲ نظر:

جیم ران

 سه سال پیش در آستانه ۴۰ سالگی تصمیم گرفتم به خودم یک هدیه ویژه بدم. گزینه های مختلف رو بررسی کردم و در نهایت در ورکشاپ ۴ روزه تونی روبینز ب...