۱۳۹۰ شهریور ۱۰, پنجشنبه

پیام های ابریشمی برای حامد

خدایا
زندگی ام پر از روشنایی، دلم در آرامش و احساسات نیکویی همه وجودم را در بر گرفته است.
اندیشه هایم به عمل نشسته و همه درها گشوده هستند.
راه ها منتهی به مقصدی امن و دلخواه شده و من با اطمینان به چاره های الهی ات به سوی بهترین شرایط پیش می روم.


مهربانا
نیروی عظیم بخشش الهی، با خیر طلبی من در حق همه به نعمت و آسایش در روزهایم تجلی یافته و شاهراهی به سوی اجابت دعا، در جهت خواسته ام گشوده است.




خدایا
من با تو بی ریا گفت و گو می کنم و از درون و برون حضور نورانی ات را احساس کرده و خود را در لوای عشق الهی ات می بینم.
از سوی تو حمایت شده و باور دارم بخشیده می شوم.
یاورا
ایمان من به تو، از سر عشق و خلوص است و می بینم که نیروی مهر تو، قوی ترین حامی ام در همه مسایل زندگی است.
من آرام و با فکری مثبت به سوی خیر و خوشی پیش می روم.

خدایا
محبت تو برای من در درون و پیرامونم هویداست و این نیت خیرخواهانه و عمل در زمان مناسب در زندگی ام بازتابی زیبا و شکوهمند دارد و بالاترین و بهترین راه ها را به لطف الهی ات در ذهنم شکوفا کرده است.

پروردگارا
من هدایت عزیزانم را به تو می سپارم و با حسی پاک تلاش می کنم تا در محیطی سالم، و با آرامش امورشان را به سوی بهترین مسیر پیش ببرند.

بار الها
آرامش ذهن، تندرستی جسم، موفقیت کاری و شادمانی در روابطم را شکر می کنم.
من امورم را با عشق گسترش می دهم و از هر گونه داوری، دوری می کنم و همه را در عمل به دلخواهشان آزاد می گذارم.

یاورا
من استوار و مطمئن، شرایط جدید را می پذیرم و با رفتاری مهرآمیز روابطم را گسترش می دهم و در لوای حمایت الهی ات می بینم که یاری می شوم و خیر و برکت بر زندگی ام می بارد.

الهی
من در کمال میل راه سفر را انتخاب می کنم، و نتیجه را به تو می سپارم و ایمان دارم در این راه مرا به خواسته دلم می رسانی.
پس آرام و رها، دست از تقلا برداشته و فقط با تلاش صادقانه پیش می روم.

ای خدای مهربان
مرا در همه امور زندگی ام حمایت فرما تا آرامش درون، و سامان در برون را تجربه کنم و آفتاب درخشان موفقیت بر ایامم بنشیند و سربلندی و خوشنامی قرین راهم گردد.

مهربانا
تو قادر و توانایی و عدل تو بر همه ابعاد زندگی ام احاطه دارد.
عشق، احسان و بخشش از آن توست و من با قلبی آرام نتیجه تلاشم را به محضر کبریایی ات می سپارم تا عالی ترین شرایط متجلی شود.

خدایا
مسرور و در اعتماد کامل برای دستیابی به موقعیتی رهایی بخش و فضایی سرشار از مهر و آشتی شرایط دلخواهم را می طلبم، تا با حمایت و بخشش الهی ات شرایطی نو و فرداهایی درخشان را تجربه کنم.



بار الها
من انسانی شاد و پرانرژی هستم و ایمان دارم روز خوب توفیق بسیار نزدیک است.
توانایی های خود را باور دارم و برای رسیدن به هدفم، با تکیه به رحمت الهی تلاش می کنم.




خداوندا
تو را شکر می کنم که قلبم مالامال از عشق به تو و احساس هایی نیکو نسبت به دیگران است.
بر نفس خود حاکم و در دل اطرافیانم عزیز و محترمم.

یاورا
تو بر نیات و اندیشه من آگاهی.
مرا هدایت فرما تا جسم و جانم در احاطه رفتار مهرآمیز و اعمال نیکو باشد و در زندگی ام از راهی درست به ارزش های معنوی و مادی والا دست یابم.

آناهیتا مافی
دو هفته نامه موفقیت
نیمه اول شهریور 90
شماره 218 - صفحه 16

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...