۱۳۸۸ فروردین ۱۲, چهارشنبه

COLD STOP

يك سرماخوردگي جزئي و بي وقت خوردم من، پريروز كه كرج منزل دايي ج. براي عيد ديدني رفته بوديم رفتم دكتر. ايشون هم دوايي به من دادند كه هر سه قلمش جديد بود و توي عمرم براي سرماخوردگي تناول نكرده بودم. از همون موقع كه خوردمش مثل دوستان زحمت كش عملي، خمار خواب ميشم. مي پرم كنار كامپيوتر روي زمين به خواب، مي پرم پشت كامپيوتر. دوباره خواب، دوباره سر پا!! رسما ديگه اين قرص كه اسمش Cold Stop هست رو نمي خورم ديگه. حاوي اين داروها هستند ايشون:

Acetaminophen 500 MG
Pseudoephedrine 30 MG
Diphenhydramine 25 MG
:-( اينقدر خمارم به خدا!!! اهل خونه ميگن چته اينقدر ساكتي؟!؟!؟‌ يك سرما خوردگيه ساده بودا!!!!

۱ نظر:

  1. اميدوارم امسال يه هر چيزي كه بخواي برسي، حتما تا الان سرماخوردگيتم خوب شده. ببخشيد هنوز سيديت پيش منه اولين فرصت ميارم خدمتت.مي خوام امسال يه وب سايت وب 2 حسابي را بندازي كه ياهو و گوگل تو كفش بمونن (-;
    به اميد ديدار

    پاسخحذف

جیم ران

 سه سال پیش در آستانه ۴۰ سالگی تصمیم گرفتم به خودم یک هدیه ویژه بدم. گزینه های مختلف رو بررسی کردم و در نهایت در ورکشاپ ۴ روزه تونی روبینز ب...