۱۳۸۷ دی ۱۵, یکشنبه

يكجا

اين مردمان را چه مي شود؟؟؟‌ freegate را پولكي كرده اند. حالا همان با مرام ها و لوتي هاي گذشته و يا اين بي معرفت هاي امروز. پولي شده است ديگه!‌ خوش دارم از تكنولو‍ژي و مخ خودم (و خودمون) كه در طرفه العيني غلط خودمون رو مي كنيم/مي ريزيم! خدا رو شكر از اين همه نعمت.
به قول ياسين مرادآبادي، بچه تريپ باز بالا شهر هم خدمتي: چطور اين همه مخ، در تو يكجا جمع شده!! (البته اون اينو نمي گفت. مي گفت: من موندم اين همه دانش چطور در تو يكجا جمع شده. شده بود تيكه كلاممون به اين و اون مي گفتيم: چطور اين همه شعور در تو يكجا جمع شده!!)

۳ نظر:

  1. حامد جان بعيد مي دونم پولي شده باشد. به نظر بستنش. چون تو سايتش كه هيچ توضيحي نداده. فكر كنم بايد منتظر ورژن جديدش باشيم. فعلا از تركيب ultra surf و gpass و freegate و فيلتر شكن هايي كه voa ارسال مي كنه ميشه استفاده كرد تا اين مسئله هم حل بشه
    با آرزوي موفقيتت

    پاسخحذف
  2. آره پولی شده. منم تست کردم و دیدم جواب نمی ده انداختمش توی ریسایکل بین

    پاسخحذف
  3. این دو پست اخیرتون یه کم عصبانی اند. نه؟
    راستش اونقدر نمیتونم خوش بین باشم که بخوام مشکلاتی که باعثشون هستن حل بشن بسکه همه عادت کردیم به اوضاعی که روز به روز نایسامانتر میشه. اما امیدوارم حال شما از این عصبانیت دربیاد.

    پاسخحذف

جیم ران

 سه سال پیش در آستانه ۴۰ سالگی تصمیم گرفتم به خودم یک هدیه ویژه بدم. گزینه های مختلف رو بررسی کردم و در نهایت در ورکشاپ ۴ روزه تونی روبینز ب...