۱۳۸۷ آذر ۱۸, دوشنبه

نه

در عجبم که خانم ها، چگونه ریز زندگیشان را با هم در میان می گذارند؟ رفتار شوهر و ریزه کاریهای اخلاقی، اینکه اون چه هست و چه نیست و چه کار کردیم و چه کار می کنیم و چجوری کردیم و چجوری می کنیم (یا می کند)... هر چند عمومیت ندارد اما اکثرا اینند. و ماندم مردی را نمی بینم که اینطوری باشه!! خدایا من را گرفتار این جماعت اینچنینی نکن به خودت قسم!
یاد استادم بخیر که سر کلاس مشترک با دخترا، پسرا رو داشت نصیحت می کرد که صدای دخترها دراوومد. اونم جواب داد بی خود جیغ و داد نکنید. شما اینقدر با هم طرح کاد دارید که سر این مسایل سرتون کلاه نمی ره، این مردای بیچاره (البته این هم عمومیت نداره. قشر پدرسوخته هم در جنس ما هست!) چشم و گوش بسته و ساده وارد رابطه اولشون میشن! خیلی قشنگ گفتم نه!
پ.ن: یکی از بچه ها رفته خلافی ماشینش رو گرفته، براش نوشتن: حمل نا محرم!!! یعنی به این خاطر یک آدم متاهل واقعا سر به راه رو جریمه کردند؟!؟!؟ خنده حضار. اصلا بر فرض محال این کار رو کرده باشه، جریمه داره؟

۱ نظر:

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...