۱۳۸۷ دی ۳, سه‌شنبه

تفعیل

  • سرعت اینترنت کنده، وضعیت حقوق بشر ما میگن خوب نیست. میشه بین نقص ها و هشدارها و سایر اخبار مربوط به کشورم، ایران، رابطه ای پیدا کرد و متصور شد؟ 100% که میشه. من اینا رو می فهمم. خیلی های دیگه هم می فهمند. موندم چرا اونایی که باید بفهمن نمی فهمن. یا نفهمند یا براشون نمی صرفه که بفمند، که در این صورت خیلی نفهمند. فهم این نفهمی از هر آدم فهیمی بر میاد. حتی فهیمه!!
  • چندی پیش از سایت irexpert، در خیل نامه هایی که برام ایمیل می کنه، ایمیلی اومد مبنی بر اشتراک هفته نامه عصر ارتباط به همراه یک عدد فلش 4 گیگا بایتی به همراه 100 مگابایت هاست یکساله به قیمت 22 هزار تومان. خوب از دیروز این مدارکش به دستم رسید و از اینکه عضو این سایت هستم خیلی خرسندم.
  • عجیب وقتی یاد اون تیکه فیلم "اخراجی ها" که می خوندن: "یاور تخریبچیه من" می افتم، "احمدی نژاد" میاد جلوی چشمم. مقایسش می کنم با شعری که یکسری از طرفداران ایشون بصورت حماسی بر همون سبک "یار دبستانی من" خوندند! چه تخریبی می کنه این بازیکن.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...