۱۳۸۷ مرداد ۱۹, شنبه

اونوقت


مهدي جهت تجديد نظر در راي مهريه، درخواستي داده بود. 20 تا سکه پيش، ماهي يک عدد نيم سکه. حالا رفته تجديد نظر، اومده 20 تا سکه پيش، ماهي يک سکه. من الان اينقدر تشويق شدم به ازدواج که نگو و نپرس! نپرس ديگه! ..... خوب حالا بپرس.

بعد هم اين شرکت ملي گاز آگوهي استخدام ول کرده از خودش. فقط قسمت سهميه رو نگا تورو خدا. حتما و يقينا اين اولويت ها، فقط براي استخدام در شرکت ملي گاز ايران لحاظ نميشه که!! براي همه جاش لحاظ ميشه. پس اي توي همه جاش!! (حالا اينکه چه چيزي توي همه جاش، تجربت و سنت (سن زياد مهم نيست براي من!) شد بالاي 18 سال، اونوقت مي فهمي!!) - (عکس رو داري تو رو خدا؟؟ چراغو نزديک کردم کامل بيفته. چون همه چراغها خاموشن الان از بس ما کم مصرفيم!)

به ما بشارت دادند که در زمستان، آب برق گاز قطع خواهد شد. از هفته دوم گاز برق آب قطع خواهد شد. و در نوبت ديگر، برق آب گاز و ... اگر ديده شود که اين ريتم ها هم مصرف مردم را اصلاح نکند (خداييش خودمون!! پر مصرفیم)، بنزين رو کمپليت آزاد مي کنند و سهميه بنزين بي سهميه بنزين. تازه!!!! اتوبوس هاي شهرداري هم ناقصه. 60 درصد اتوبوسای گاز سوز، به مهر و ماه رمضون نميرسه. اينو خود قاليبافت گفته. اينم از اين. همه اينا هم بخاطر طرح هاي نيمه کاره و اشتباه دولتهاي قبليه. کلن اين پاراگراف، به من مستقيما هيچ ربطي ندارند. حالا چون تويي غير مستقيم هم ربطي نداره به من.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...