۱۳۸۷ اردیبهشت ۲۳, دوشنبه

حامي لورنزو

اگر دقت نکرديد، حتما بکنيد. (به قول دوستي؛ چه لوس!)
اما دقت کردم من. (لوس؟ نع!) آدم هايي که عينک مي زنند، بسيار آروم؛ مظلوم و بي سر و صدا هستند يا مي شند. از اين رو من اگر لنز بذارم، شر مي شم يعني؟!؟!؟! يعني ميشم!؟
از شرايطم در پادگان حرفي اينجا نمي زنم، اما کلي اتفاقات افتاده. مهمترينش اين باشه شايد که اتاخمون از خواهر ها (وووقغقغقغ) جدا شده. يکسال اونجا پوسيدم من و هم اتاقيم. نمي شد حرف زد. خوش به حال محمد ش. شده که اومده جاي من و من توجيهش مي کنم.
حامدي خسته! حامدي پايه! فقط مانده است قلمبيه دوم گوشي تلفن که .... ها ها!!

۱ نظر:

  1. هاه! یعنی الان من مثلن خیلی آروم و مظلوم و بی‌سر و صدام؟!!

    پاسخحذف

جیم ران

 سه سال پیش در آستانه ۴۰ سالگی تصمیم گرفتم به خودم یک هدیه ویژه بدم. گزینه های مختلف رو بررسی کردم و در نهایت در ورکشاپ ۴ روزه تونی روبینز ب...