۱۳۸۷ فروردین ۲۷, سه‌شنبه

سوک سوک


شما باشید از بین دو هزار و پانصد عکسی که از سفر به شیراز و آباده و اصفهان و یاسوج و آبشار مارگون و آبشار سمیرم و اینا گرفتید کدوم رو می ذاشتید؟ حافظیه و سعدیه و باغ ارم و زاینده رود و بقیه چی؟ دوربین canon s5 خریدم آخه!!! بهار نارنج ها هم آدم را دیوانه می کردند. (دلیل دیوانگی ما هم معلوم شد)
تخت جمشید و پاسارگاد و نارنجستان و جادش هم جاده ملسی بود. باغ پرنده های اصفهان! بمباران را هم که اصلا نفهمیدیم ما. صبح زدیم بیرون به سمت یاسوج. مارگون بودیم که یکی از دوستان که زنگ زد و شنگولم کرد و احوالپرسی کرد گفت سالمی؟ منم گفتم آره و تازه اون موقع فهمیدیم چی شده. محکوم می کنم.

۲ نظر:

  1. رسیدن به خیر، دوربین نو مبارک! دوربین باحالیه تازگیا یکی از دوستان خریده بود کلی عکس خوب باهاش گرفتیم :ي

    پاسخحذف
  2. خوش اومدی
    ببین جانم من یک خواهش دارم
    من نمیدونم این نارنجستان کجاست و چه شکلیه .
    پیشنهاد میکنم از نارنجستان عکس و توضیح بذار ؟ اگر وقتش رو داشتی .
    ممنون حامدددددی

    پاسخحذف

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...