۱۳۸۶ شهریور ۲۶, دوشنبه

خوشحاليم


باز هم خوشحاليم از اينکه توي دهن گوگل هم مي تونيم بزنيم. ياهو و ميکروسافت حواسشونو جمع کنند. اينجا (وبلاگ گوگلي) اعلام کرده. اين گوگل ريدر سمت راست بلاگ هم خوندنيه ها! محض قيافه نيستش. گفتم که خودم بدونم. بعضي وقتا ازش غافل ميشم.

اين رضا بابک هست؟ توي يک وجب خاک هم داره بازي مي کنه؟ من هر وقت صداش رو مي شنوم، ياد مخمل توي خونه مادربزرگه ميوفتم. خيلي دوستش دارم. همه شخصيت هاي اون داستان رو دوست دارم. همه رو.

اگه مي خواين تو تي وي نشونتون بدن، يک سال وقت داريد تا مسلمون شيد، بعد ماه رمضونا بيارنتون توي تي وي.

۲ نظر:

  1. Hi Hamed Vase In ke Googel Reder Mitoni be site
    http://www.google.co.uk/

    Berid :)
    vase G mail ham mitonid On S ro Be httpS://Gmail.com Berid
    Shayd Komaki Bashe :)
    Take Care

    پاسخحذف
  2. salam dear nusha
    tanx for your comment
    it was very useful for me

    tnx tnx tnx

    man az vpn (filter shikan) estefdae mikardam. ama in ham javab dad.

    پاسخحذف

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...