۱۳۸۶ اردیبهشت ۱۵, شنبه

چي ميگه؟

سلام!
احوالات عيالات متحده؟
عيال شما متحده؟
عيال من که متحده ;) :))

مي بيني! يک موزيک و چند حرکت ورزشي آدم رو زير و رو مي کنه. الان کلي سر حالم. 30 تا شنا رفتم، دراز نشست و 5 تا بارفيکس و چندين بار شونه هامو بالا پايين پرتاب کردم. راستش رو بخواهيد از فرمول ساده اي جهت اين سرخوشي الانم استفاده کردم. بعد از ذکر هر دغدغه تون، يک بار بگيد اگر نشد به تخمم! معجزه مي کنه اين فرمول. بعدشم بريد اون کار/کارايي رو که دوست داريد انجام بديد. يهو مي بينيد که مشغول دغدغه تون هستيد و کاراتون انجام ميشه. البته بعضي وقت ها هم کار نمي کنه! چي ميگه!؟

علت کمي از ... بي خيال!

قراره اين هفته سرور اداره سياسي رو بدند دست من تا اگر کاري بود انجام بدم. سه شنبه توجيه ميشم و ... اين روزا هم سيستم حضور غياب بچه هاي سرباز و نيروهاي رسمي اونجا را دارم با اکسل در ميارم. خداييش پدر اکسل رو اونجا من درآوردم!! :)) تو آموزشي هم يک چندباري با اکسل براي اونجا کارايي کردم بچه ها بهم مي گفتند ارشد اکسل. اسم هايي که تا حالا صدا شدم تو سربازي: سيد - حامد حاکان - ارشد اکسل - دکتر حشمت - اسي - باد معده در وکن - و ...

امروز بلاگي رو خوندم که از رو کنجکاوي پرسيده بود که اونايي که کچل مي کنند، وقتي حموم ميرند، موهاشونو با شامپو مي شورند يا ليف مي کشند. عارضم خدمتشون که بنده هم ليف مي زنم هم شامپو و هم تايد!!! بخصوص تايد يک فازي مي ده!!! پوست سرت جير جير مي کنه وقتي دست ميکشي روش.

به دنبال فروش وام مسکن هم هستما!

۳ نظر:

  1. EY BABA ! CHE GHADR TAGHIR KARDE INJA ! MAN FEKR KARDAM DIGE TA SARBAZI TAMAM NASHE NEMINEVISI !

    پاسخحذف
  2. SALAM O RESIDAN BE KHEIRE BA TAKHIR ! KHUBIN ENSHALLA?
    ENGAR KE KHEILI KHOSH MIGZARE SARBAZIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    پاسخحذف
  3. سلام
    سلامت باشيد
    پس چي؟ يک خوشي ميگذره اين سربازي و خدمت پرچم که نگو!اصلا دلم نمي خواد تموم شه :)
    اما عادت کردم شکر خدا

    اگرم ننويسم چي کار کنم؟؟ دوستاي خوبي مثل شما را از کجا داشته باشم؟
    موفق باشيد مهتاب ;)

    پاسخحذف

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...