۱۳۸۶ اردیبهشت ۱۸, سه‌شنبه

آخيش


سلام
آنتي مموري هم چيزي رو نوشته که مدنظر من بوده. حالا اون با تجربيات خودش و زبون خودش و من هم با شرايط خودم.
از گليمچه هيچ خیري نيست. دلم براي فريدون زاکاني و رحمت ايزديش خيلي تنگيده.

هــــي! به قول بچه ها بايد ساده بگيريم سربازي رو. با امير غيوران صحبت مي کنم معمولا. به اين نتيجه رسيدم که تقلا براي کار کردن انرژي آدم رو ميگيره. فقط بايد سعي کنم دانشم يادم نره. حالا اگه چيزي هم بهش اضافه شد چه بهتر! شنيده بودم که نيمه عمر کامپيوتر 6 ماهه. يعني اگه 6 ماه ببوسيش بذاريش کنار، بايد خود کامپيوتر رو هم ببوسي بذاري کنار. نمي دونم الان اين عدد کمتر شده يا نه! خدا رو شکر مي کنم که اونجايي که هستم اينترنت دارم و با کامپيوتر کار مي کنم. قرار شده يکسري انتقال بانک داده از SQL SERVER 2000 به SQL SERVER 2005 رو هم اگه تونستم (که اميد به خدا مي تونم) اونجا انجام بدم. پسورد سرور رو هم بهم دادند. به بچه ها که گفتم بابا چه کاري کردند اينا. به سرباز اين چيزا رو نميدن که! من که نخواستم خودشون دادند. REMOTE ACCESS دارم به سرور و يک کمي هم با محيط جديد بانک داده ميکروسافت کار کردم. خوژگل شده. حتما در اين سربازي من هم حکمتي هست. باشد تا خدايم کمک کند!

پسر/دختر/دوست عزيز! وضع اقتصاديه خيلي باحالي داريم هان! صداشو در نياريم!

گفتم وضع اقتصادي! هنوز کارت انصارم رو نگرفتم تا حقوق ماهي 25.000 تومنم رو بگيرم. اگر حقوق ماه ارديبهشت رو هم بريزند ميشه 75.000. يکجا مي گيرم و حالشو مي برم. ديروز رفتم صافکاري براي تصادف چند روز پيش. گفت 60.000 ميگيره. به سرم زده يک وامي بگيرم و رودري ها و کلا دور تا دور ماشين رو عوض کنم. ميمونه يک رنگ که بعدا هم ميشه زد بهش.

وقتي که بايد خودتو بروز بدي، ندي! خوب!؟ اونوقت وقتي فرا مي رسه که مي خواي خودتو بروز بدي اما به چشم نمياي اصلا! شرايط يکسانه به نظرت؟ 100 % نع! آدم ها خودشونو مشغول مي کنند. در قراردادها، کارها، امور و ... خيلي چيزاي ديگه. (مخاطبم خودم هستم) بر عکسش هم هست. يه زماني بايد خودتو بگيري و حتي در جواب جوک خنده داري، نخندي! بفهم اينا رو! يک کم ياد بگير مثل گذشتت نباشي! ببين عامه چي کار مي کنن! مال خودت باش! بذار خنده و گريه و غم وشاديت و ... مال خودت باشه! مفهومه!؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جیم ران

 سه سال پیش در آستانه ۴۰ سالگی تصمیم گرفتم به خودم یک هدیه ویژه بدم. گزینه های مختلف رو بررسی کردم و در نهایت در ورکشاپ ۴ روزه تونی روبینز ب...