۱۳۸۵ اسفند ۱۱, جمعه

اين شادي رو از ما نگير

سلام.

کم کم مستقر مي شوم. تازه ديروز سيستمم رو تحويل گرفتم و براش ويندوز نصب کردم. بهم دسترسي اينترنت هم که بدند حله! مقاله در ميارم در مورد نصب سرور تا نصب بکنيم سروري در آن محل. خبرهاي خوب کاري هم دارم. آقاي امام دادي و آقاي مهندس حسيني که هفته بعد مي بينمشون. آقاي امام دادي رو فردا و آقاي حسيني رو پس فردا.

امروز هم تحول ما يا همان تولد ما بود. همچنين سال پدربزرگ مادري مرحومم حاج سيد محمود طباطبايي هم بود. خدايش رحمت کند. تولدم رو دو نفر تا الان بهم تبريک گفتند. يکيشون عموي دوست داشتنيم عمو جان مجتبي که ايشالله هميشه سلامت و شاد باشند و ديگري سيستم اينترنت سپنتا که 12 شب هم لطف کرد برام اس ام اس داد و هم ايميل زد. ايشالله وضع سپنتا هم خوب بشه!

عجيبا غريبا يک باد معده اي داشتم اين يک هفته اي که نگو و نپرس! قدم به قدم که بر مي داشتم، اول صبح، بادي ول مي دادم توي هواي سرد که نگو! در منزل اين بادها سبب خنده مي شود، اما در بيرون از خانه سبب شرمندگي! ورزش هم که رفته بودم دست از سرم بر نمي داشت! به قول يارو خدا اين شادي رو از ما نگير (ولي بگيره بد نيست :) )!

امروز ناهار همه بعد از دعاي ندبه که بانيش دايي هام بودند و من نرفته بودم و در صنف لحاف دوزها بودم، در منزل مادربزرگ بوديم. کلي با علي دايي هادي بيرون رفتيم و سيگار چيز بدي هست. کارهاي خوبي هم جهت پر کردن وقت دارم که اگر دلم خواست مي نويسم.

الان هم توي چت يکي از دوستاي گلم تبريک گفت تولدم رو. دمش گرم!
فعلان باي باي! تا روزي ديگر و درودي ديگر بدرود! (به سبک گويندگان راديو)
يک فيلتر شکن هم پيدا کردم توپ! بهتون نمي گم تا فيلترش نکنين! ها ها!

۴ نظر:

  1. mage chi khorde boodi bi adab:D :)) ina chie tooye weblog minevisi:))=))

    پاسخحذف
  2. Hamed jan tavalodet mobarak,bebakhsh ke ba 1ruz ta'khir tabrik goftam:(,,Ensha'alah ke salhaye sal zire sayeye khanevadeye mohtaram shad o salamat zendegi kini.Movafagh o Sarboland bashi.

    پاسخحذف
  3. :x tashakore faravan az dostaye golam :)

    sani jan, be ghadry azyat shudam ke nevehstam. vaghean aslan halate khubi nabud! nemidonam bad az amozeshi mezaje dorosto hesabi nadaram man! ishala khub mishe! hichi ham nakhuram in BAD MASAB , ah ah !

    faride khanume doktor jan ham damet GARM! takhiri nist, budani hasto ehsase lezaty ke az ba shuma dustan budan daram!

    khuaya in lezato az man nagir

    baraye hameye dostane goltar az GOLAM :)

    آخه تو عزيز قصه هامي
    آخه تو شعر رو لبامي
    اخه جون تو بسته به جونم
    گه بري ديگه نمي تونم
    آخه اسم تو رو كه ميارم
    ميشي همه دار و ندارم
    از چي مي ترسي تو مهربونم
    من كه رو عشقت موندگارم

    يه شب ميون بارون
    غرورم و شكستم
    كاشكي بهت مي گفتم
    چقدر تو رو مي خواستم
    مي خوام باز هم بخونم
    تو بارون از نگاهت
    با اينكه خيلي خستم
    بگذرم از گناهت
    آخه تو عزيز قصه هامي ...

    پاسخحذف

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...