۱۳۸۵ آبان ۲۴, چهارشنبه

بیم بابام بوم

سلامون - علیکم - ...

2-0 کره رو زدن خيلي حال داره. هر وقت ميبينم اونا با ناداشته هاشون از ما سرترن، بدجوري لجم ميگيره. لجم بيشتر از اينه که چرا خودمون با دست خودمون جلوشون کم مياريم. وگرنه موفقيت اونا ناشی از تلاش زيادشونه مطمئنان.

مامان صبا گفته که ديشب وسط شب، نصف شب، صبا رو (برادر زادم - 4 ساله) بردتش، روم به ديوار، دست به آب. اونم هي با چشای بسته گفته به مامانش که جيش نداره و نمي خواد بره دست به آب. يه مدت که نشسته تو زورخونه، با همون چشاي بسته در حاليکه داره خوابشو نگه ميداره، گفته: ببين اخمخ بي شعور. من که بهت گفتم ندارم. ببين نمياد. (اونم با حالت حق بجانب دارانه گفته اينو) . خداييش سوژه از اين خنده دارتر نصفه شب سراغ ندارم من.

چند شب پيش کلانتر بود تو تي وي خونه. يارو پسره داشت مثلان مخ مي زد. ديالوگو:
- دختره: از دست خونمون دوست دارم سر به نيست بشم.
- پسره: چه خوب
- دختره: وا! يعني چي چه خوب؟
- پسره: همين واژه سر به نيست. خيلي واژه قشنگيه . بقدري مسخره بود که شايد فکر کني چقدر مسخرست که من يادم مونده.

القصه. حالا که قضيه امير ابراهيمي ختم به خير شد، جوکاي در باب اين رويداد هم جالبه. منبعش اينجاست.(تحت عنوان SMS هاي بالاي 18 در دسترسه) فقط حواستون باشه که کلمات و جمله ها و متلک هاي +18 درش وجود داره که اميدوارم شما رو به راه راست منحرف کنه

  • از ترکه ميپرسن cd دختر شوکتو ديدي؟ميگه نه!!وقتي خودش تکذيب ميکنه /ديگه چيو ببينم؟!!!!!!!
  • به شوکت ميگن:شنيدي فيلم زهره دخترت -دست مردم پخش شده؟ميگه اينا همش نقشه هاي اون دختره ي گدا گشنه س - سريالش تموم شده.هنوزم دست از سر ما بر نميداره..
  • به ترکه ميگن خبر داري زهرا امير ابراهيمي همون دختره شوکت فيلمش پخش شده؟ميگه: اِ نه بابا!! کدوم دختر شوکت؟
  • به ترکه ميگن فيلم سوپر زهرا امير ابراهيمي زهره شوکت رو ديدي؟ميگه اينا 5 تاشون با هم بودند؟
  • علت سفيد شدن موهاي بهروز چي بود؟اون موضوع خواهرشو زودتر از همه فهميده بود...اصلا به خاطر همين برگشت..ولي چون 4-3 قسمت ديگه مونده بود فيلم نرگس تموم شه/مجبور بود گندشو در نياره..
  • زهره شوکت گفته:من و دوستم با ايفاي نقش در اين فيلم در زمينه مستند سازي فعاليت ميکرديم..حريم خصوصي ديگه چه صيغه ايه؟من اينو تکذيب ميکنم..

ولي از همه خنده دار ترش همونه که اينجا نيست. اينکه فيلم ننه قربون تازگيا اومده بيرون .

اين روزا رو هم به ... 3 پري مي کنم تا برسم به روز موعود. کتاب مي خونم. کتاب وضعيت آخر نوشته تامس آ. هريس و ترجمه اسماعيل فصيح و امانت گرفته شده از پسر عموي عزيزم حاج سيد محمد علي جان (خيلي ). موضوعش يادآور فيلم آتش بس هست.
علي آقا، وقتي دانشجو بود خونه ما بود. طبقه دوم. کلي باهاش بازي مي کرديم. صداي قشنگي هم داره. مي ذارم يه بار صدامونو. وقتي که با هم منم قرآن، منم قرآن، ... رو مي خونديم. يا ... خوب و شيرين، توي جنگل هاي گيلان، ... مي دويدم همچو آهو، دور مي گشتم ز خانه، ...

جوشاي سرم هم دارند رفته رفته خوب ميشن. شکر خدا.

اين هم يه لينک واقعان دردناک

۲ نظر:

  1. سلام و عرض ارادت و خوشحالی از پیروزی بر کره

    پاسخحذف
  2. اردادتمند تريم عمو زاکي ...
    شخصان برات آرزوي توفيق دارم

    پاسخحذف

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...