۱۳۸۵ آبان ۱۰, چهارشنبه

اين روز

هــــــــــــــــی. سلاّم.
رفتم امروز نقص پرونده، بعد از 1:10 دقيقه، علافي، يارو گذاشته برم پيش آقاي به نام، بعد گفت بنويس که تعهد مي دهم که 10 ماه در قم خدمت کنم. من نوشتم. اما امضا نکردم که. گفتم برم پيش معرفم (سردار سپهر) صحبت کنم بعدان امضا مي کنم. رفتم. نامه گرفتم از در ورودي (موقعيت امام علي). رفتم پيش ايشون، ولي جلسه داشتند و نديدمشون. سرهنگ صادقي، مسئول دفترشون بودند. توضيح دادم براشون، گفتند هر کجا گفتند شما تعهد بده، از آموزشي که برگشتي، بيا پيش خودمون، سردار درست مي کنه کارتو. ما هم با خيال کمي راحت رفتيم و امضا کرديم. دربونا که فهميدند شرايطم رو و اينکه چند وقت ديگه هر روز همو مي بينيم، گرم گرفتند و گفتند سردار سپهر حرفش حرفه، و براي همه کس معرف نيمشه. خوب خدا خيرش بده. حاج آقاي قندچي (شوهر خاله گرام) رو هم خدا خير بده که سبب اين کار شدند.

چه حاليه ميده موقع نوشتن مطالبم فريدون گوش کني. بيـــــــــــــــــــــــــا!

بگو چي خريدم امروز؟ .... هــــان! .......آهان.
دو فقره کلاه جهت سر کچل خودم. يکيش آبيه، لـــي مانند، و اون يکي کرم رنگ با دو نوار سفيد رنگ در اطرافش. قيمتش هم خوب بود. در کل 11.000 تومان.

امروز ساعت 4 بعد از ظهر با ماشين از دل طرح ترافيک رفتم خونه ي مادربزرگ اينا. 3 تا پليس برام سوت کشيدن که وايسم، و من اعتنا نکردم و رد شدم. از آينه که نگاه کردم، 2 تاشون پشتشون بهم بود و اين يعني کاري به کارم نداشتند، اما يکيشون روشون به سمت جهت حرکت ماشينم بود. خدا کنه که جريمه اي در کار نباشه.

جهت جشنواره خوارزمي باز رفته بودم. عکاس جشنواره، يک فولدر رو به دستمون نرسونده بود، از اين رو، 4-5 تا طرح بدون عکس موندند که قرار شد پيداشون کنه برام فردا ايميل کنه. خداييش از با آقايان مهندس امام دادي، مهندس مظلوم نژاد و مهندس کاظمي بودن، لذت مي برم. واقعان. بخصوص آقاي مظلوم نژاد که ايشالله خدا هميشه شادش بداره.

ريشامو آنکادر کردم، خفن. سلامون عليکم حاج آقا! (حامد مروّش) فکرشو بکن نزنم ريشامو تا 4 ماه. چه شود.!؟!؟

امشب بارسا با چلسي چه شود!

(100 دقيقه بعد) 2-2 شد. عجب بازیی بود. گل اول چلسی تو نیمه دوم خوابو از سرم پروند.

۳ نظر:

  1. سلام آق حامد
    ووووووووووووويييييييي چه بي انصافي تو !
    اين مثلا جاي دلداري دادنت بود ديگه !
    حالا نوبت ما هم ميشه !
    خداييش خيلي بدجنسي موندم كي با تو كنار مياد پس فردا !

    پاسخحذف
  2. در ضمن اينجا خيلي عوض شده ها
    اما يه تابلويي علمكي ردي نشوني چيزي به سمت كامنتدونيت بذار
    سرگيجه گرفتم بس كه بالا و پايين رفتم تا پيداش كردم

    پاسخحذف
  3. باور کن هدفم فقط کم کردن استرسته.
    فکر کن که همه چيزايي که ميگي به قول يکی از دوستان از سر تک تک استادایی که میان اونجا زيادي هم هست، که واقعانم فکر مي کنم باشه.
    ايشاالله نمره ممتازو بگيريو براي بعدها منو راهنمايي کني. اگه ناراحتت کردم معذرت. ايشالله ميشه اون چيزي که بايد بشه
    از سرزدنت هم متشکر و همينطور از نظرت. جاي نظردهي رو هم ميدرست

    پاسخحذف

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...