۱۳۸۵ مهر ۲۸, جمعه

و اما حالا

خوب سلام.
من زنده ام هنوز. شما زنده اید؟ عجب چیزیه ها؟؟؟ مگه نعععع؟؟؟

الهی دردو بلای دينا بخوره تو سره عموی لجنش! با اون شاهين هم خيلي حال مي کردم ولي از وقتي فهميدم مثل محمود پسته اه اه!!! حالم از ادا آوردنش هم بهم مي خوره. براي محرم شنيدم بازم داره بازي مي کنه.

چیزای خوبی رو تصمیم گرفتم. باید بخوبی هم بهش عمل کرد. می خوام سرباز نمونه بشم. (کو نمونه؟!؟) شاید یه 226 یا شایدم 246 برنده شدم!

خوندم توی یه وبلاگی (این روزها و شبا کارم شده خوندن وبلاگ اینو اون) که تو سربازی دو تا دوست کافیه برای آدم. نه بیشتر و نه کمتر. يکي کتاب و اون يکي خود آدم. اگه بشه اسم منو آدم گذاشت سعی می کنم که اينکارو بکنم. اما دنبال کار هم هستم برای بعد از ظهرام. اگه کار سراغ دارید معرفی کنید بهم.


طراح سایت هستم. مهندس کامپیوتر خدای نکرده. مهندس نرم افزارو طراحی و تحلیل نرم افزار.
دارم UML رو هم یاد می گیرم تا ببینیم چی میشه بعدها!

گفتم بعد ها یاد بچم افتادم! چه پر روو مگه نه!
امشب مهمون داداش رضا بودیم افطاری! با صبا برادرزادم شوخی کردمیو حظشو بردیم! چه رعدو برقی هم زد! دم خدا گرم. یه حالی داد بهمون. چه هوایی بود رفتیم بیرون. حالا خوبه من بقدری خواب سنگینم که اصلا متوجه نشدم بارونو. ما اینیم دیگه!

از اونجا هم اومدیم دیدیم آقا مهدی - داداش وسطی - مونده پشت در چون کلید نداشته. خوب حقشه! آدم اینقدر هواس پرت!
و نیمی هم امشب نصیحتم کرد و از تجربه هاش برام گفت. باشد تا من درس بگیرم انشاالله ازش! انشاالله!
می گیرم حتما. چون مهدی بعد از یه مقطع زمانی تو زندگیش، پر هست از یه سری عادات خوب. خیلی برام جالبه و سعی می کنم از تجربه هاش استفاده کنم. البته شاید خودش هم نفهمه. همونطوری که شما هم نمی فهمی. چون من از شما هم استفاده می کنم. حتی شما دوست عزیز!

کلی ضعیف شدم. به خاطر ماه رمضون. تا قبل از ماه رمضون وعده هاي بارفيکس رفتنم رسيده بود به وعده هاي 5 تايي، اما الان يکدونه به زور مي رم. شنا هم که روي زمين مي رفتم وعده هاي 30 تايي مي رفتم اما الان چون يکي بارفيکس ميرم اول، يکدونه هم نمي تونم برم. خدا شاهد باشا! بعد از ماه مهمونيت مي ترکونم!

اين wordpress.com که سرويس وبلاگه، سورس کدش رو برداشتم و نصب کردم براي خودم و حالا توي اون متنامو مي نويسم و بعدان ميريزمشون توي اينترنت و بلاگم. خيلي خيلي بهتر شد برام. البته با WORD هم میشد اینکارو کرد، اما محيط ويرايش اين بهتر تره! چون ساده تره!

فردا هم باید گوشی زيمنس c55 رو که خراب شده بعد از 3 سال رو پيگيري کنم از نمايندگيش ببينم چش شده. درست شدني هست اصلا يا نه!؟
کم کم خواب ..... لا لا .. خميازه ....... باي باي

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...