۱۳۸۵ مهر ۶, پنجشنبه

اعوذ بالله من الشیطان الرجيم



عجب وضعيه بابا!
شيطون بيشتر از هر موقع فعاليت مي کنه بد مصب!!!
اونم تا زمان افطار!
افکار پليد مياد سرغ آدم. اما بعد از اذان ديگه خبري ازش نميشه!
بيشتر هم مربوط به روحم ميشه! نه حق الله و نه حق الناس. حق النفسه!
اه اه!
لعنت بر شيطون!

ايشالله تا آخر ماه رمضون حالشو می گیرم!
حامد


چه کسم من چه کسم من - که بسی وسوسه مندم
گه از آن سوی کشندم - گه از اين سوی کشندم
نفسی رهزن و غولم - نفسی تند و ملولم
نفسی زين دو برونم - که برآن بام بلندم
نفسی همره ماهم - نفسی مست الهم
نفسی يوسف چاهم - نفسی جمله گزندم.
(تيزر پاياني سريال آخرين گناه - شبکه دو)

۳ نظر:

  1. salam baradar
    ta'tet ghabul. hatm daram pedare sheytan ro dar miyari. albate be sharti ke oon pishdasti nakone!!

    پاسخحذف
  2. na !

    man pedareshu dar myaram ba komake khuda!
    az shuma ham ghaboooool!!!;) :)

    پاسخحذف
  3. اينو يادت رفت

    نفسي آتش سوزان نفسي سيل گريزان
    ز چه اصلم ز چه فصلم به چه بازار خرندم

    پاسخحذف

جیم ران

 سه سال پیش در آستانه ۴۰ سالگی تصمیم گرفتم به خودم یک هدیه ویژه بدم. گزینه های مختلف رو بررسی کردم و در نهایت در ورکشاپ ۴ روزه تونی روبینز ب...