۱۳۸۵ خرداد ۹, سه‌شنبه

قصد مقامت مي کنم!!


اي با من و پنهان شده،از دل سلامت مي کنم
تو کعبه اي هر جا روم قصد مقامت مي کنم
هر جا که هستي حاضري، از دور بر ما ناظري
شب خانه روشن مي شود چون ياد نامت مي کنم
گه همچو باز آشنا بر دست تو پر مي زنم
گه چون کبوتر پر زنان آهنگ بامت مي کنم
گر غايبي هر دم چرا آسيب بر دل مي زني؟
گر حاضري پس من چرا در سينه دامت مي کنم؟
دوري به تن ليک از دلم اندر دل تو روزني است
زان روزن دزديه من چون مه بيانت مي کنم
اي چاره بر من چاره گر ،حيران شو و نظاره گر
بنگر کزين جمله صُور ايندم کدامت مي کنم
................................

اي با من و پنهان شده،از دل سلامت مي کنم
تو کعبه اي هر جا روم قصد مقامت مي کنم

۴ نظر:

  1. be ghole kimia sok sok!!!!
    vaghti in shero hkundam avvalin chizi ke yadesh oftadam "homayoun" bud! ino avvalin bar ba avaze un shenidam.male rahi moayyerie na?

    پاسخحذف
  2. rastesh na homayono mishnasam, na rahi moayerri ro!
    ye album az darysh, ramesh va faramarze aslani daram, migan sherash male MOLAVIYE ...
    va man ba in shera zendegani sar mikonam!

    پاسخحذف

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...