۱۳۸۵ اردیبهشت ۶, چهارشنبه

من باغو پيدا مي‌كنم


به مناسبت بارون رحمت خدا، که امروز و چند روزه که ظاهران داره برامون سرو می کنه!
عکس استفاده شده از اين سایته!! حتما حتمان حتمانننن ببينيدش!
گلهاي لاله عباسي سبد سبد يه عباسي
شبنم دونه الماسي طبق طبق يه عباسي
با گل لاله عباسي گونه‌هامو رنگ مي‌كنم
خيال نكن كه ترسيدم اينجور باهات جنگ مي‌كنم
تاجي مي‌زارم رو موهام تاجي كه تو نمي‌شناسي
از گل سرخ و قطره‌ي شبنم دونه الماسي
قفس اگه ساختي برام كه باغو تو خواب نبينم
روزو شبها بيان برن آفتاب و مهتاب نبينم
چوبش پر از بوي گل من باغو پيدا مي‌كنم
روزني از تو اين قفس رو به سحر وا مي‌كنم
گلهاي ياس و مرواريد سبد سبد يه سناريب
وي بهار نارنج مياد از تو اتاق پنجدري
من با بهار ميام بيرون سبز مي‌شم و گل مي‌كنم
خيال نكن كه تا ابد تو رو تحمل مي‌كنم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جیم ران

 سه سال پیش در آستانه ۴۰ سالگی تصمیم گرفتم به خودم یک هدیه ویژه بدم. گزینه های مختلف رو بررسی کردم و در نهایت در ورکشاپ ۴ روزه تونی روبینز ب...