۱۳۹۶ شهریور ۱۸, شنبه

یاد بگیر

  1. خب. اولا اینکه الان با یه تبلت ویندوزی وبلاگ می نویسم و این تجربه ی جالبیه (Dell 7275).
  2. چیزی که در زندگی اینجا (و شاید اصولا هر جای دیگه ای) مهم هست، یادگیری ممتد و گوش به زنگ بودن برای این هست که چیزی رو یاد بگیری.
  3. طوفان ایرما - Irma Hurricane - قراره از سمت فلوریدا شروع بشه و همه چیز رو تقریبا با خودش ببره. ظاهران حدس زده میشه که آخراش بخواد سمت ما هم بیاد. از مدیریت مجموعه امروز ایمیل اومده بود برامون که برید برای خودتون خورد و خوراکی و آب و باطری و این صوبتا بخرید و ذخیره کنید. ما هم خیلی خجسته امشب رفتیم کباب زدیم و اومدیم خونه الان در خدمتتون هستیم.
  4. این روزها چیزایی که مده آدم در موردشون حرف بزنه ولی من حس و حالش رو ندارم ایناست:
    1. نهنگ آبی
    2. آیا محمدرضاگلزار سوپراستار است؟ 
    3. امیر عباس
    4. حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه ها و استادیوم ها
    5. علی رضا رجایی
    6. مسلمانان میانمار
    7. علی مطهری یا صادق زیبا کلام یا عبدالکریم سروش یه چیزی گفتند
    8. ترامپ - ایران - کره شمالی - برجام
    9. کولبر
    10. همینجوری برو جلو
  5. اصولن سری به تلگرام و ایستاگرام بزنی می فهمی اوضاع فرهنگی و سطح دغدغه جامعه کجاست. اونوقت مسول فهیم ایرانی سالیان سال هست که برای فیلترینگ در حد ملیارد دلار هزینه کرده و می کنه. بگذریم.
  6. کاش به جای اینکه اینهمه ملت دنبال اون مسایل بالایی بودند، دغدغه فرهنگ و سواد و دانش و بحران آب و اینا رو داشتند. روزی که مشکلی/بحرانی پیش بیاد نه رضا گلزاری هست، نه بازی نهنگ آبی ای و نه هیچ کوفت و زهر ماری.
    کاش کمی دغدغه کتاب خوندن داشتیم ما تو ایران.
  7. می دونم که همه اینها دلش خوش می خواد. اما خوب مگه درده نصف اون پولی رو که میدی پیتزا می خوری فقط ماهی یه کتاب بخری بخونی؟ والا! اصلا کتاب هم نخر. از رو اینترنت رایگان دانلود کن یه PDF ای چیزی بریز رو گوشیت بجای خزعبلاتی که هر روز می بینی و می خونی، اونها رو بخون.
  8. دوست دارم در مورد برخی از موضوعات بالا نظر شخصیم رو بنویسم اینجا بعدا که نگین یارو از مرحله پرته.
  9. ایام (به چپ دیوید) بکام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...