۱۳۹۲ مهر ۲۲, دوشنبه

گزارش یک آدم ربایی

عنوان مطلب برای این زده شده است که هر کی سرچ کرد همینجوری بیاید اینجا دست خالی نره. از این بابت به شما بازدیده کننده ی عزیز سلام عرض می کنم و خدمتتان عرض می کنم تا این تاریخ میر و شیخ عزیز کماکان در حصر هستند و شما برو به جای سرچ کتاب رو بخر و بخون! برو قربونش!


دولت اینجا روی سیزدهم تعطیلی رو می گذرونه و مردم اینجا از اون چیزی که فکر می کردم هم شادترن. همه آروم و سربه زیر مشغول زندگیشون هستند. 
البته از خیلی جنبه ها قضیه قابل بحثه. مثلا از جنبه ی اقتصادی که چه اقتصادیه که دولت تعطیله و کماکان همه مشغولن، از جنبه ی اجتماعیِ، از جنبه ی سیاسی، جنبه ی مذهبی و فرهنگی و نظامی و اینها رو هم میشه صحبت کرد اما من جنبه ی این همه چیز رو ندارم کلن.

جونم براتون بگه که دیروز هم در راستای هوا کردن ایام و تعطیلی مقداری فیلم دیدم. فیلم شبکه های اجتماعی و آواتار رو دیدم. یک فیلم کوتاه به نام you and your work.
خیلی جالب و تاثیر گذار بود. جالبه این فیلم آموزشی مربوط به 1۱۹۴۸ میلادی هست که برای شما در میاد ۶۵ سال پیش. یعنی حدودا وقتی پدرم به دنیا اومده اینا اینجوری آموزش می دیدن. این رو با فامیل دور مطرح کردم و وی گفت: من که دیگه حرفی برای گفتن ندارم!

ایام به کام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...