۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۶, یکشنبه

تور عکاسی چیلیک







۸ نظر:

  1. معلومه خیلی خوش گذشته بهتون
    نامی؟ نشونی؟
    جایی؟
    اسمی؟
    هیچی ازشون نداری شیر کنی ما هم بله!

    پاسخحذف
  2. کلمات مشکی لینک دارند
    امتحان کنید ;)

    پاسخحذف
  3. پسر عکسایی که خودت گرفتی رو عشقه!!! راستی ممنون از کامنتت! خوبی؟ خوشی؟ چه خبرا؟

    بامشاد

    پاسخحذف
  4. پسر حالا که نیگا می کنم می بینم کارت خیلی درسته!!! نمیشه من هم با این گروه بیام؟ دوربین موبایلم 5 مگا پیکسله... که البته در برابر ابر غول های دوربین های شما مثل تشت و آفتابه است... ولی خوب دیگه... هر کسی با ابزار خودش
    :-)
    ممنون از کامنت هات راستی!!!

    پاسخحذف
  5. اوکی حامد جون... منو هم می تونی دفعه ی بعد خبر کنی؟ شاید بتونم بیام!!! خیلی دوست دارم... جمع جدید... دوستان جدید!!

    پاسخحذف
  6. حامد جونم.... الان 34 هزار تومن ندارم ولی برنامه ها رو تو رادارم نگه می دارم تا سر یه فرصت من هم با شما بیام. تاریخ برنامه عالیه فقط اخیراً به شدت یه جاهای دیگه سرمایه گذاری کرده ام و از لحاظ مالی کم دارم... لطفاً منو بی خبر نذار.. خیلی مخلصتم

    پاسخحذف
  7. mokhlesetam! montazere post haye jadid hastam!!!!

    پاسخحذف

جیم ران

 سه سال پیش در آستانه ۴۰ سالگی تصمیم گرفتم به خودم یک هدیه ویژه بدم. گزینه های مختلف رو بررسی کردم و در نهایت در ورکشاپ ۴ روزه تونی روبینز ب...