۱۳۸۷ اسفند ۱۸, یکشنبه

اي جون من

دستور العمل های شیرازی:
  • سعی كنید روزها استراحت كنید تا شبها راحت بتوانید بخوابید
  • در نزدیكی تخت خوابتان صندلی بگذارید تا اگر از خواب بیدار شدید روی آن نشته و استراحت كنید
  • ایستادن به رفتن، نشستن به ایستادن و خوابیدن به نشستن اولویت دارد
  • جایی كه می‌توانید بنشینید چرا می‌ایستید؟
  • كار امروز را به فردا موكول كنید و كار فردا را به پس فردا
  • اگر حس كار كردن به شما دست داد كمی صبر كنید تا این حس از شما بگذرد
  • از همه دیرتر سر سفره رفته و زودتر بلند شوید تا زحمت چیدن و جمع كردن سفره به شما تحمیل نشود
  • برای كار همیشه فرصت هست پس از استراحت غافل نشوید
  • در میهمانی‌ها حتماً با خود بالش ببرید شاید فرصتی برای استراحت بدست آوردید
  • به خواب نگویید كار دارم به كار بگویید خواب دارم
ها ها!!! :ي

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جیم ران

 سه سال پیش در آستانه ۴۰ سالگی تصمیم گرفتم به خودم یک هدیه ویژه بدم. گزینه های مختلف رو بررسی کردم و در نهایت در ورکشاپ ۴ روزه تونی روبینز ب...