۱۳۸۷ خرداد ۲۸, سه‌شنبه

قهر و بچه بازي

اين برگه تردد آخر منو هر کي ببينه بهش حسادت مي کنه. از 30 تاي جاي مهري که داره براي ورود و خروج، فقط 5 تاش مهر خورده و بقيش همش مرخصي بودم. کل اين هفته رو هم مرخصي گرفتم. حالا حساب و کتابم شده، 23 روز مرخصي دارم که 20 تاش رو توي مرداد منتهي به شهريور ميرم. ميمونه 3 تا. که يا خواهد سوخت، و يا اينکه مي چسبه تنگ اون 20 روز و 23 روز مرخصي ميرم.
اين نامه اي هم که دکتر برام نوشته، چون روي برگه مطبش هست قبول نمي کنه پادگان براي عدم شرکت در صبحگاه مشترک و ورزش روز هاي 1 و 3 شنبه. از اينرو ديروز بهش زنگ زدم، قرار شد امروز که ميره درمانگاه بيمارستان چمران، برام روي برگه بيمارستان بنويسه، و فردا که براي تعويض پانسمان ميرم، ازش بگيرم. از شنبه تا حالا هم حموم نرفتم. ديشب مي خواستم برم که يي هويي برقها رفت.
ديروز، براي دومين بار رفتم جلسه گفتمان جهاني شدن، در مرکز ملي مطالعات جهاني شدن. صحبت هاي قشنگي ميشه اونجا.
راستي بگم دکترم کي بود ديگه؟ نع!! دکتر وحيده درتاج. از شاگردان دکتر نراقي اي که شنيده بودم، 4 5 ميليوني براي هر عملش ميگيره. يکي از دوستانم هم تاييد کرد اين حرف رو! اما انصافا دکتر خوبي هست ايشون. حالا بايد ببينم دماغ من رو چي کار کرده. فعلا که مي خاره بد مصب. بعد از عمل هم خوابم خرکي شده. شدم جغد. شبها هر ساعتي برم تو رختخواب، زودتر از يک و نيم دو خوابم نمي بره. عوارض بيهوشي و عمل هست انگارکان!!
من خيلي بچه هستم. بخدا! چند بار توي يک وبلاگ مخفي صاحابش رو ناراحت کردم، آدم نشدم! خجالتم خوب چيزيه خوب. 1 بار چيزي بهت نگن. 2 بار نگن. دفعه سوم بهت بگن، انقدر بچه اي که ناراحت ميشي!؟؟؟ خوب بچم ديگه. همين.
اين يوري دو هزار و خشت هم حال ميده به آدم ها. از 100 تا سريال و فيلم و مثلث و دايره بهتره. فقط اگر برق باشه که آدم بتونه ببينه.
اين جالبه ها. نبينيد از دست داديد يک فايل قشنگ رو!
من قهرم! بچه گانه تر از اين کلمه پيدا نميشه :) اما باهاش حال مي کنم. قهر قهر تا روز قيامت!!
(اينا رو ميگم که ... وگرنه من اصلا هم بچه نشدم. خيلي از اون کامنتا براي خيلي ها گذاشتم و ميذارم. محض اطططلاع!)

۵ نظر:

  1. سلام
    می خواستم بدونم از عمل راضی هستید؟؟؟؟؟؟
    چون من هم می خوام پیش همین خانوم دکتر عمل کنم.

    پاسخحذف
  2. بله من رضایت نصبی دارم
    اما ظاهر نهایی بینی بعد از 6 ماه الی یکسال مشخص میشه. من راضی هستم. اون چیزی مه خودم می خواستم شد. اعتماد کنید. اما از دکتر آگاهی بگیرید باز :)

    پاسخحذف
  3. نصبی نه! نسبی.
    مه نه! من.

    پاسخحذف
  4. سلام من بعد از خواندن این مطالب متحول شدم و الان از یک پسر تپل و خوشگل دست برداشتم ولی چه حالی داد پشمهایش را هم زده بود ولی حرفهای شما مرا متحول کرد ولی خوشبختانه آبش آمد

    پاسخحذف
  5. از اينکه شب جمعه خوب و دلپذيري را براي پسري مهيا کرديد خوشحالم. با ما آشنا شويد شايد خودمان شما را متحول تر کنيم. فقط ندانستم که کجاي آن نوشته، شما را آنچنان به وجد آورده است که شيره جان پسرک را کشيده ايد!! باشد تا جمعه به جمعه، سر و گوشتان بجنبد و تفريحات سالم، شما را تا نيمه هاي شب بيدار نگه دارد و کامي از اين موهبت الهي بگيريد. اون ولي نوشتن ها، هر پسر پشم اصلاح کرده اي را خواهد چلاند. مستدام باشي

    پاسخحذف

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...