۱۳۸۷ خرداد ۲۵, شنبه

کريم پوست کلفت


موسيقي که خوبه. بر کسي پوشيده نيست. اما اين CONQUEST OF PARADISE رو که گوش ميدم، عينه اين ميمونه برام که انگار يک پيرمرد به من اميدواري ميده. خيلي ازش اميد ميگيرم. و چند قطعه از ونجليز!!
به اين فکر مي کنم که من خيلي احتمال فراوانا بعد از خدمتم عوض بشم. رفتاري، اخلاقي، دغدغه اي و ... از حالا مي بينم همه ميگن طرف بي جنبه دماغش رو عمل کرده، ببين چي خودش رو ميگيره!!! يکي از سوراخام در هست. و اون يک دروازه. به مرور زمان نيازمندم جهت جبران ....
دم علي دايي و بر و بچه هاش گرم!!
فردا که بعد از 3 هفته دارم ميرم پادگان، پست دارم. فردا رو پست بدم ميمونه يک پست ديگر و ديگر هيچ!!!
خيالم راحته که بايد بدون اينکه کسي از اطرافيان بدونه و بفهمه، بعضي برنامه هام رو پيش ببرم. از اين رو هيچ کس از هيچ کدوم از چه کار مي کنم ها نبايد با خبر بشه، که نميشه. ميرم توي اون يکي سر سرام به انگليسي مي نگارم بعضي حرفهام رو. يک سال زمان مناسبي است. خيلي هم زياده.
آره!
به رشته بيوشيمي علاقمند شدم. شيمي آلي رو هم دوست دارم. اين يعني من مي خوام در آينده دوچرخه سوار بشم! :)

اگر نمي توانيد، عرصه را به ديگري واگذار کنيد (در مورد اينترنته)
Final Exam (دکتر يونس شکرخواه)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جیم ران

 سه سال پیش در آستانه ۴۰ سالگی تصمیم گرفتم به خودم یک هدیه ویژه بدم. گزینه های مختلف رو بررسی کردم و در نهایت در ورکشاپ ۴ روزه تونی روبینز ب...