۱۳۸۷ خرداد ۲۹, چهارشنبه

يعني ميشه


اين رشته دلخواهه من شده. ب ي و ا ن ف و ر م ا ت ي ک!!
اين مطب دکتره، کنارش مطب چشم پزشکي هم داره. دختر خشگله اومده بود براي تاييد چشمش براي راهنمايي رانندگي، منشي گفت برو رو ترازو وايسا! اين عزيز دل برادر هم با اون تيپ خفنش شروع کرد کفشش رو درآوردن و رفت بالاي ترازو!! من و منشي هم خنديديم. البته من نمي تونستم به شدت منشي بخندم! اما سوژه اي بود!

فايرفاکس عزيز هم دانلود کردني شد. در 8 ساعت اول بيش از 2.9 ميليون بار دانلود شده. در حاليه که مسولينش پيش بيني بيش از 1.6 ميليون در 24 ساعت اول رو داشتند. اين تيکه رو کوتاه در صفحه اول گوگول نيوز خوندم.

مثلث شيشه اي! حدس مي زنم زورکي مي خواد اين مجري خودش رو ... نشون بده. از صبح به خير ايران اومد تا به اينجا. باورتون نميشه اگر رانت و معرف ها و نسبت ها و درآمدها و موقعيت هايي رو که اين قبيل افراد ... وصفش لج آدم رو در مياره. اونوقت دلش براي کارمندان بهزيستي مي سوزه؟!؟ خود صدا و سيما يعني همه کارمنداش راضين؟ مشکلي ندارند؟؟ بي سر و سامان ترين جاها در ايران، اول آموزش و پرورشه، و بعد صدا و سيما!! چي؟! آهان خوب!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...