۱۳۸۷ اردیبهشت ۳۰, دوشنبه

شصتي نباش

اول بگم که خوبه من شصتي نيستم :D
دوم اين که يک دل سير غذا از ريدر درآوردم. اينم يک کميش. حالا اينکه چرا شير نکردمشون، به دليل مسايل امنيتي بوده حتما!

داستان
داستان از این قراره که روزی یک نفر از دهی به شهر میاد و از قضای روزگار به یک کنسرت موسیقی میره. در بازگشت از شهر در راه به مطرب ده میرسه که داشته با پسرش ساز و دهل میزده. همین که مطرب رو می بینه بهش میگه که من توی شهر رفتم یک جایی به اسم کنسرت و کلی از همکارات رو یک جا دیدم. مطرب هم که تا به اون روز کنسرت ندیده و نشنیده بوده، با بهت می پرسه که کنسرت چیه؟

فعل يا اسم

مالکيت جمعي

حقارت

brown-bag session

زندگي
پس اینها همه اسمش زندگی است:
دلتنگی ها، دل خوشی ها، ثانیه ها، دقیقه ها
حتی اگر تعداد شان به دو برابر آن رقمی که برایت نوشتم برسد
ما زنده ایم جون بیداریم
ما زنده ایم چون می خوابیم
و رستگار و سعادتمندیم،
زیرا هنوز بر گستره ویرانه های وجودمان پانشینی
برای گنجشک عشق باقی گذاشته ایم.
حسین پناهی

خدا

تيم يا گروه

تيم و انگيزه

تاکسي نشيني


* مشترک گرامی
گرامی؟ ها جونم، بگو عزیز دلم؟…
دسترسی به این سایت امکان پذیر نمی باشد!
ای خاک تو اون سرت! دیگه پس چرا بهم گفتی گرامی؟! فکر کردم خیلی برات عزیزم :دی

تصاويري بسيار جالب از دلفين هاي زيبا

بازي جالبي پيشنهاد داده اين بابا

Who can say where the road goes,
Where the day flows, only time?


لکه هاي نفتي

سنجاق قفلي

خدا خودت و پدرت را بيامرزد

آیا این آقایان نامحرم تر از بقیۀ مردها بودند؟

اداره ی دنیا به روش ِ جمهوری اسلامی

توئيتر شبيه ثكث است

اسب، خر، گاو، قاطر، زرافه، شتر، شير، پلنگ، تاكسي، اتوبوس، هواپيما، ... هرچي سوار بشی بهتر از اينه كه خودرو تك سرنشين سوارشی

در خدمت‌ها و خیانت‌های کلن، این‌جا

نازا - داستانگونه
پ.ن. آنچه در این داستانگونه نوشته ام از دید یک زن عامی است که نازا است. نوشته هایم به این معنی نیست که خدای نکرده من فکر می کنم که بچه دار شدن یعنی همه چیز و دیگر هیچ. فقط خواستم دیدگاه آن زن را بنویسم. همین و بس. بنابراین آنچه در این داستانگونه ذکر شده است دیدگاه من نیست. بیان من است.

بده و نده
وقتي خوشحال هستيد قول ندهيد.
وقتي غمگين هستيد پاسخ ندهيد.
وقتي عصباني هستيد تصميم گيري نكنيد.
دو بار فكر كنيد. . .، خردمندانه عمل كنيد.

سئوالي که اغلب از من مي پرسند - faq

پرسش

دفيله زندان زنداني

۲ نظر:

  1. مثل هميشه فوق العاده بود.منم هر روز با گوگل ريدر و توييتر سير ميشم.اميدوارم هر چه زودتر از اون خراب شده بياين بيرون هميشه يادتونم

    پاسخحذف
  2. شما هم‌چنان زیر تیغ لیزر به‌سر می‌برید آیا؟!

    پاسخحذف

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...