۱۳۸۷ اردیبهشت ۳, سه‌شنبه

منم ادا در میارما!!


منم می تونم ادای بعضی بلاگ ها رو در بیارم و ترجمه کنم. پس چی فکر کردی؟ D: آهان. اصلا فکر نمی کنی! اینم میشه! ;)
حالا این که چقدر اون چیزی که من ترجمه کردم دستگاه انجام میده دیگه مشکل من نيست


محصولات خارق العاده و غيرعادي USB
سلام و هلو به تمامي خوانندگان عزيزم. هونگ کيات اخيران مقاله اي در مورد بيش از 50 تا از جالب ترين usb فلش هايي که وجود دارند نوشته و حالا من براتون بعضي از جالب ها و کاربردي هاي USB رو معرفي مي کنم.
در حقيقت من اين ايده رو، بعد از مقاله اي که در مورد 5 ابزاري که بلاگر بايد داشته باشه نوشتم، بدست آوردم. در ادامه 10 ابزار عاليه USB رو معرفي مي کنم. حتما يک نگاهي بهشون بندازين.

USB Stylus Pen
اين قلم سوزني USB از يک قلم نوک تيز رقصان با يک PDA و يک حافظه USB 128 مگابايتي در يک فرم دستگاه شيک کوچک تشکيل شده.

LaCie Hub
تجربه هنر ارتباط و اتصال با اين دستگاه و USB شيک و با مزه، هاب ترکيبي براي دستگاه رايانه و سيتم Mac شما.

USB Air-Conditioned Shirt
گرمتونه؟

USB Butt Cooler
اين دستگاه روي بالش صندلي شما تعبيه شده و هواي خنک را از طريق يک پنکه آنبورد به تجهيزات شما مي رساند.

USB Blender
اين دستگاه هشداردهنده ساعت مخلوط واحدي از چشم نوازي ظاهري با کاربرد بالاي تکنولوژي برتر و منصحر به فرد است.

USB Posture Monitor
بوغ! بوغ! بوغ! شما خيلي نزديک هستيد. بريد عقب لطفا!

USB Heated Gloves
دستهاي شما را هنگام بلاگ نوشتن گرم نگه مي دارد؟

USB Disco Ball
با اين توپ آينه اي، وقت آن است که اون پاها رو زير ميز تکون بديد. روزهاي دوشنبه تون رو سر زنده آغاز کنيد، و يا تعطيلات آخر هفتتون رو زودتر آغاز کنيد. اصلا متوجه نمي شيد که آيا در دفتر کار هستيد يا در يک ديسکو!

USB Paper Shredder
اسناد محرمانه، ياد داشت هاي محرمانه و کارتهاي تجاري شما رو به راحتي بکار ميگيره و دم دست قرار ميده.

USB Solar Charger
براي وقتي که شما در تجارتتون هستيد، يا در کاري، يا در سفر چند روزه بلندي يا در اتوبوس يا در کشتي هستيد به کارتون مياد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...