۱۳۸۷ فروردین ۱۵, پنجشنبه

رد كن بره

اولين بار نيست. آخريش باشه يا نباشه؟
كاري رو مي كني. به بقيه هم ميگي. مسخرت مي كنن. كه نميشه و سر كاريه و ... وقتي جواب گرفتي، ميگي بهشون. همه ميگن به ما هم بگو. به ما هم بده. من ميگ. من ميدم. اما ته ته دلم، يكجوري هستم. كسي، اون چيزايي رو كه من مي خوام مگه به من ميده كه من بدم؟ اون چيز، شايد آدرس يك مغازه باشه. شايد يك اسم باشه. شايدم چيز با ارزشي باشه. من ريسك مي كنم. چرا بقيه ريسك نمي كنن؟ به من چه مربوطه! نع!؟ مشكل من نيست!
مشكل من در حال حاضر، اينه كه سريع پوست بندازم. از اين تاري كه تناننده ام.
اين دمله { ;) } هم مشكلي است.
فيلم هايي كه سفارش داده بودم ديروز به دستم رسيد. اگه زودتر سفارش داده بودم، توي عيد همشون رو مي ديدم. فيلمي 100 تومان. 11 فيلم، 3000 تومان. ها ها!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جیم ران

 سه سال پیش در آستانه ۴۰ سالگی تصمیم گرفتم به خودم یک هدیه ویژه بدم. گزینه های مختلف رو بررسی کردم و در نهایت در ورکشاپ ۴ روزه تونی روبینز ب...