۱۳۸۶ بهمن ۱۵, دوشنبه

گومبا گومبا


جوونيام كه برنامه نويسي سايت مي كردم، خواسته شد تا برنامه اي از خودم ول كنم تا اشتباهات املايي خبرگزاري هايي رو كه نرم افزار ازشون خبر مي گيره رو بگيره. خوب ول كردم و گرفت. چقدر غلط هاي تكراري و خنده داري رويت مي شد.
اين صفحه اول خبرگزاري تورك نيوز،‌ببخشيد فارس نيوزه!! هلاكه طراحيشم.
مي خوام منفجر شم. از شدت توانايي.
ديروز عصري بود كه كسل شدم شديد. راستش خوابم ميومد، يك 10 ديقه چشمم رو بستم، ولي بدجور از همون استراحته پريدم. شبها كماكان بد خوابم. نه دلم به كتاب خوندن مي رفت نه كار. 10 ديقه (و نه دقيقه) زدم بيرون و حال و هوام عوض شد. آخ خوب شدم. آخ خوب شدم. آخ خوب شدم. بخصوص صحبت با دوستام.
آدم انرژي مي گيره. بعدشم بايد پس بده. انرژي رو ميگم. قانون بقاي انرژيه ديگه. يه جا انرژي مي ذاري يا ميدي، جاي ديگه انرژي مي گيري. قانونه!
آدم جديد. برخورد جديد. تجربه جديد. زندگي جديد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...