۱۳۸۶ بهمن ۲۰, شنبه

پيشته

اين بيت شعر رو مي بينيد حتما؟ بعله مي بينيد. (نمي بينيد اينجا هست) خوب مصراع اولش چندتايي نقطه داره. نقطه هاش رو برداشتم. شما نقطه هاش رو بذاريد و شعر رو كامل كنيد.
عجز و لعابه: :y
. از مصرع دوم فراوان كمك بگيريد.
. بيت هجوي نيست. معنا داره.
. من خودم نيم ساعت روش وقت گذاشتم و كلماتش رو در آوردم. فقط جابجا چيندمشون.
. مديونيد اگر سرچ كنيد. من تو اينترنت بودم و سرچ نكردم. بنويسيدش روي كاغذ، در مواقع بيكاري سرتون گرم ميشه. :d

امروز به تره بار رفتم و ميزان زيادي ميوه خريداري كردم. در آنجا خانم ها باعث تمدد اعصاب بنده شدند. در مسير ديدم پسر همسايه و خواهرش جيخ و داد مي كردند. خواهرش مي گفت بياييد (به زن چادري اي اشاره مي كرد) اين زن مادرم را كشته! همين زن! (فهميدم مادر زن پسر است!) پسر (طفلي را مي شناسم. 6 ماهي است كه ازدواج كرده و 3 ماه پيش پدرش فوت كرد. خانواده موجهي هستند در محل) مال خودش نبود. چه حرصي مي خورد. چه هواري مي زد. پليس آورده بودند. گويا مادر زن، باعث رنجش مادر اين خانواده شده است. عه عه!! آمبولانس هم رسيد. خواهر پسر بيراه نمي گفت. با شلوارك زده بود بيرون و به ملت التماس مي كرد كه مادرش را نجات دهند. پليس خانواده را آرام مي كند و بدن بي حال مادري را با برانكارد (برانكو كي بود؟) به آمبولانس منتقل مي كنند. صداها خوابيده است. ولي من ديگر هر وقت به آن خانه نزديك مي شوم، ماجرا برايم تكرار مي شود. پيشته!!! پيشته بابا!‌ اين چه وضعشه آخه! مقصر كيه اين وسط؟؟ ‌بگو مرگ بر شاه!! اينو كه ميگم. واقعان مرگ بر شاه. نوشتم در اينجا قبلا. چند باري كه جايي بودم و افرادي از وضعشون برام ناليدند، و سنشون و قيافشون به اونايي مي خورده كه انقلاب كردند، خدمتشون متذكر شدم كه بگن مرگ بر شاه. بچه بوديم بهمون مي گفتند بنويسيد مرگ بر شاه، منه اسگول مي نوشتم برگ برگ شاه. (آخه اينجوري مي شنيدم :) !!)

احساس! هيچوقت نخوريدش. بگيدش. بيانش كنيد. نذاريد قلمبه شه! ‌من كه نمي ذارم. واي كه يك ساعت فكر، از يك عمر عبادت بهتره!

در راستاي اينكه به چيزايي كه مي دونم عمل كنم، بنده مبلغي رو بازاي هر آنچه روش وقت ميذاشتم ميذارم كنار (ولو ذهني اين كار رو بكنم و حسابم رو نگه دارم!). براي چيزي كه اصلا برام فايده اي نداشت اين كار رو كردم و امروز همون مبلغ رو براي خودم يك ساعت مچي خوشگل خريدم. به مبلغ 12.000 تومان. ماركش Q&Q است. خيلي خوشگله. پس زمينه اش سفيده و اعدادش بصورت برجسته، خوانا و مشكي مي باشد. مباركم باشه! از اينكه به تصميمم عمل كردم خرسندم و باز هم از اين غلطا مي كنم.

شنبه پادگان پست دارم اما اگه بشه جابجاش مي كنم كه تا آخر سال، فقط يكبار پست بايستم.

ميگم طلا داره گرون ميشه ها! البته من نمي گم. ميگن!‌ خوب به جمالت! العاقل يكفيه الاشاره!!

. تو فرقت با بقيه چيه؟
| من
. آره تو.
| خوب من دو تا فرق دارم!
. خوب دو تاش رو بگو.
| گفتم ديگه خنگ خدا. من دو تا فرق دارم. يكي فرق راست يكي فرق چپ.
. آهان فرق سرت رو ميگي؟
| نه فرق .... لا اله ... دهن آدم رو باز مي كنيا!
. خوب پس دو تا زن مي گيري. خوش به حالت.
| شما كار و زندگي نداري؟ پيشته!
. عافيت باشه!
| مرده شور! اين پيشته اون پيشته نبود. اون هاپيشته هستش. اين يعني هرررري!
. آهان. چشم.

۱ نظر:

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...