۱۳۸۶ فروردین ۲۹, چهارشنبه

کوه


سلام
فردا 5 شنبه آخر ماه هست و من بايد برم کوه. در واقع برنامه پادگان اينه. از ساعت 7 تا 10. ميگن خيلي اذيت کننده هست توي گرما. مي برن ما رو جنگل هاي سرخه حصار! بچه ها اکثران مرخصي گرفتند. من گفتم پيش خودم اين يه بار رو ميرم، اگه اذيت کننده بود از اين به بعدش نمي رم و من هم مرخصي مي گيرم.

بالاخره اينترنت وصل شد و من فايل هاي اکسلمو آوردم. اين فايل حاوي برنامه خدمت منبه همراه مرخصي ها و پست ها مي باشد. برنامه طوري هست که اگر تعداد روز مرخصي گرفته شده رو وارد کنم، تعداد روزي رو که از مرخصي هام مونده رو نشون ميده. در SHEET ديگري به اسم مبلغ، برنامه اي نوشتم که مبلغ رو از شما به عدد ميگيره و اون رو به حروف به شما تحويل ميده. اميدورام کاربرد داشته باشه براي خلق الله! اگر اکسل داريد، فايل رو از اينجا دانلود کنيد. اگر نداريد، بايد GMAIL داشته باشيد. در اکسل گوگل اين فايل ها رو هم گذاشتم. (خواهشان اگر ديديد فايل ها رو يک نظري، بوغي، چيزي! راه دوري نميره!)

خلاصه! ايام ميگذرونيم. به سرعت باد ميره! اوه! مثل چي! سريعتر از باد. سريعتر!
امروز خاله ثريا خونمون بودند و کلي خوشحالمون کردند. صبح رفته بودند با مامان شاه عبدالعظيم!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جیم ران

 سه سال پیش در آستانه ۴۰ سالگی تصمیم گرفتم به خودم یک هدیه ویژه بدم. گزینه های مختلف رو بررسی کردم و در نهایت در ورکشاپ ۴ روزه تونی روبینز ب...