۱۳۸۵ اسفند ۲۷, یکشنبه

واژه امروزي، بگذر از ديروزي


اين ميگه:
تحمل شنیدن نه رو داشته باش
از اطرافیانت به اندازه توانشون انتظار داشته باش
و نه بیشتر

در مورد سال خوک
هتل بسیار زیبای روستای کندوان
بيکار بوديد احيانا اين رو هم بخونيد
امير حسين برام اس ام اس زد که شماره اسفند مجله آيين رو بخونم. شما هم بخونيد
از تاريخ تولدت اينا رو ميکشه بيرون بهت ميگه. من مال خودم رو آخر پست گذاشتم

برگشته بهم ميگه ناراحت نشي ها. ميگم چيزي که بهم گفتي خوشحال کننده نبود. به هر کسي بگي (اگر سري داشته باشه که به تنش بيارزه) ناراحت ميشه. اما باشه! سعي مي کنم دغدغم نشه!

اين جمله رو هم اين ميگه:
باید جسور باشیم…باید بتونیم حرفمون رو بزنیم
باید محکم و با اراده باشیم…
اما یادمون باشه که سکوت برای آدمهای ضعیف نیست
بعضی اوقات سکوت کردن بهترین راهه برای رسیدن به هدف!

As of 3/18/2007 2:52:13 PM EDT
You are 26 years old.
You are 312 months old.
You are 1,359 weeks old.
You are 9,512 days old.
You are 228,302 hours old.
You are 13,698,172 minutes old.
You are 821,890,333 seconds old.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جیم ران

 سه سال پیش در آستانه ۴۰ سالگی تصمیم گرفتم به خودم یک هدیه ویژه بدم. گزینه های مختلف رو بررسی کردم و در نهایت در ورکشاپ ۴ روزه تونی روبینز ب...