۱۳۸۵ آذر ۲۰, دوشنبه

خوش

ســـــــــــلام
امروز صبح ساعت 6 به همراه پدر و مادر وخيزاديم و رفتيم فرودگاه به ديدن عمه اشرف و پسر عمه کامران که راهي مکه شدند. ايشالله که سفر پر باري داشته باشند. دعامون هم بکنند. نامزدي متين که قولشو داده بودند.
بعد از اونجا هم من و مامان رفتيم خونه مادربزرگه. آخ خوابم ميومد. يه ساعتي خوابيدم و بلند شدم با نوت بوک سر کارام. هي هم علي رضا اس ام اس مي داد که کار داره و من آنلاين شم. منم گفتم که گوشيم شارژ نداره و نمي تونم اصلا باهاش حرف بزنم. شماره ثابت هم که مي دادم زنگ نمي زد. بگذريم. خلاصه با يکي از دوستامم که مي خواستم اس ام اس بدم به دليل نداشتن شارژ نشد. موندم اين همه کيف و بند و بساط، يک تيکه شارژر مگه چقدر جا مي گيره که همراهم نبرده بودم!؟

رفتم پول راهنمايي هايي هم که از چت به علي رضا مي دادم رو امروز گرفتم. 25.000 تومان. آي حال داد. به خودشم گفتم. خودشم با رضايت داد اين پولو داد. خيلي خرسند شدم از اين اتفاق!

سه خبر ... يکيش وقتي نهايي شد ميگم، يکيش اين که دعوت نامه براي حضور در مراسم تجليل از منزلت پژوهشگران و مبتکران جوان (جشنواره خوارزمي) به دستم رسيد. شنبه ساعت 8 صبح. سالن اجلاس سران کشورهاي اسلامي. اون يکي هم اين که 2 دي اعزام. نامش امروز اومده خونه. فردا يا پس فردا ميرم خد پادگان بپرسم جريان از چه قراره! گفتند 2 دي بايد ميدون سپاه باشم.

خونه ما قديمي هست. چند سالي هم هست که همه مي خواهند که نو شود الا پدر. البته پدر الان که وضع مسکن مبهم است به فکر ساخت افتاده اند. اما باز جاي شکرش باقيه که اين هدف رو دارند از اين به بعد. خلاصه. از يک جاي بخصوص دم در کوچه (از داخل منزل) رد بشي، چون زيرش سيم تلفن رد شده، قطع ميشه. هر دفعه هم يک وري ميريم درست ميشه. امروز هر وري رفتم درست نشد. بالاخره يک جوري درستش کردم که فقط يه تلفن بوق داشته باشه. نياز به سيم زياد داره تا سيم کشيش از در منزل تا داخل بالکل عوض بشه!

آقايان و خانوماي محترم و محترمه! بابام برام عرق خريده. اونم سه نوع! به به! من از بچگي عرق مي خوردم. نه عرق زير بغل ها! عرق درست و حسابي. اولش هم با مادربزرگ مرحومم (مادر پدرم) که بهش مي گفتيم خانوم جون، اين کار رو شروع کردم. عرق بيدمشک . به به. عرق کاسني . ببه به به . عرق شاتره .... که هيچکدومشون بيدمشک نمي شوند ... شما هم بخوريد. کم بخوريد اما هميشه بخوريد. مواظب باشيد از درصد بالاهاش هم استفاده نکنيد!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

جیم ران

 سه سال پیش در آستانه ۴۰ سالگی تصمیم گرفتم به خودم یک هدیه ویژه بدم. گزینه های مختلف رو بررسی کردم و در نهایت در ورکشاپ ۴ روزه تونی روبینز ب...