۱۳۸۵ آذر ۷, سه‌شنبه

پانيز

سلام!
اسم يکي از دوستاي مهد صبا پانيز (پانيذ) هست. حالا شما مي دونيد پانيذ (پانيز) از پونز (پونذ) مياد؟ يا از يه چيز ديگه؟

صبح تا ظهر جشنواره خوارزمي. (همچين فکر نکني وسط سالن اجلاس سران يا مرکز همايش هاي صدا و سيما کار مي کنم! خيابون طالقاني سر ايرانشهر) بهد ناهار. منزل. کمي کار. کمکي خواب. بعد کار. ااووووووااا (صداي گريه کودکانه! عـــــــــــــــوا) بنده بايد تا 21 مــــــــــاه خدمت کنم. سعي مي کنم لذت ببرم.

- مراسم تقدير جشنواره - همون اختتامیه خودمون- هم همونطور که امير گفته بود شنبه 25 آذر هستش. اگر من هم تهران باشم و نرفته باشم کرمانشاه، به ياري خدا شرکت (حضور) بهم مي رسانم.

علي رضا هم امروز باهاش چتکي کردم و باز پشيمون شدم. همش منفي! اي بابا!

کار مي کنم.

تو چي کار مي کني؟ اصلا فردا چي کار مي خواي بکني!؟

آهان. ميگم يه چيزي مي خوام بگم يادم ميره! از آقاي امام دادي پرسيدم که ميشه توي خدمت در پيام نور تحصيل کرد؟ گفت بـــــعـــلــــه!! مبارکه! گفت با پادگاني ها بايد به جوش باشي (يعني بشناسنت. هر کاري گفتند بکني) تا اگر مرخصي خواستي براي حضور در کلاس ها گير ندن بهت. منم گفتم چشم. ايشون خودشون تدريس مي کنند تو برخي دانشگاه ها. علمي کاربردي، آزاد و ... سال بعد هم احتمالا اعزام شن به خارج ايشالله. ازشون خوب راهنمايي گرفتم. هم ايشون هم آقاي مظلوم نژاد.

- جاي خالي را با عبارت مناسب پر کنيد:
گوش شيطون کر! گوش شيطون کر! مي خوام برم رشته .... (... نمره)

مي بيني چقدر فکرم بازه!؟ حتي نمره رو هم در اختيار خودت ميذارم.

از سايت اورانوس ليست فيلماشو دانلود کردم، (16 مگابايته! البته خيلي وقت پيش هان!) دوس دارم همشونو بگيرم ببينم. دنباله يه جمعي هستم که شريکي بگيريم که هم هزينش سر شکن بشه و هم اينکه تعداد فيلم هاي بيشتري جمع آوري بشه. منظورم از جمع مي تونه شما باشي!

چند تا لينک دارم نمي دونم چرا براتون نمي ذارم! يکيش در مورد سمند اس ايکس هست. فقط همينو بگم که اگه خواستيد سرچ کنيد مجهز به سيستم هوووووششششش هستش! (جون من بخند تا بعدان ببيني خودت!!!)

۲ نظر:

  1. در مورد فيلم خواستم عدم آمادگي خودم رو اعلام كنم
    خب فكر كردم اينو اعلام كنم بهتره تا اينكه اصلن به روي خودم نيارم. نه؟

    پاسخحذف
  2. :))
    خداییش هلاکه همین طرز فکرم!
    دمت گرم!
    درونت شاد!
    بیرونت سلامت!
    دماغت چاق!
    حال کردم خدایی!
    خوب بشمرم تا الان یه نفر ...
    هر چی بیشتر بشه خیال منم راحت تر میشه :))

    پاسخحذف

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...