۱۳۸۵ آبان ۱, دوشنبه

امروز

با سلام و علیک سلام

امروز يه سري کار ديگه از جشنواره جوان خوارزمي که از شهريور مشغولشم کم و بيش رو، تحويل گرفتم. تا اواسط هفته بعد گفتم که تحويلشون مي دم. بنا به دلايل امنيتي نمي تونم زياد در موردش حرف بزنم. چرا که امور کامپيوتريشون دست من بوده و هست و اينکه رتبه ها چطورين اينا ..... مي دونيد ديگه؟ در واقع من الان در قرنطينه هستم. شما کجاييد؟ نمي بينمتون؟ .. آهان ديدم .... سلام

طرح هاي امسالشون کيفيت چنداني نسبت به پارسال نداشتند بنا به اذعان کارشناسان، اما طرح هاي جالبي حضور داشتند که توي روزهاي داوري که 12 فقره داور، اين امر خطير رو انجام مي دادند (و با حوصله خداييش عمل کردند)، ديدمشون.

c55 هم امروز زنگ زدم گفتيدند که منتظر يه قطعه هستند براش. راستي بگم که اين گوشي عمرش سه سال هست. قبلا گفته بودم که سه سالشه و خرابه. سو، تفاهم نشه بابا. 2 هفته هست که بازي در مياره. در کل گوشي دوست داشتني هستش.

پيشنهاد کاري رو هم که دادند نپذيرفتم.

ديگه!! آهان.
ديشب سالگرد ازدواج داداش رضا (بزرگه) بود و ما رو شرمنده کردند و بردند آب ميوه مهمونمون کردند جاتون خالي. بگم که 6 نفري با رنوي تهران 29 اينجانبان رفتيم. شانس هم آورديم و جريمه نشديم. مهدي و خانومش مي خواستن خودشون برن که گفتيم 6 تايي با هم مي ريم و رفتيم و خوب بود.

صبا (دخمل داداش رضا - 3 ساله) پريشب توي حياط بود، با مامانش و خانوم مهدي و مامان، بهش ميگم بيام پيشت، ميگه نع!! تو برو به کارو زندگيت برس. منم: چشم!!!

يعني ميشه فردا عيد باشه!؟ نه! ميشه! شما چي ميگي!؟

يه شارژر براي اين گوشيه سامسونگه همين 2 ساعت پيش خريدم، زدم به برق بالا. بعد رفتم زدم پايين به برق. بعد که دوباره اومدم زدم به برق بالا، پق! سوخت. 5000 تومان پر!

جزييات آزمون كارشناسي ارشد 86 رو هم ديشب خوندم. يعني ميشه منم شرکت کنم؟ چرا نميشه آدم. مگه تو چيت کمه! فقط مو نداري. همين!

اين سايته هم جالبه. اسمشو گذاشته درگاه رسانه ها. يکي از سايت هاي گروه سايت هاي پرشين بلاگه. من چند وقته مي خونم که ملت از کار کردن با پانل کاربري اين سرويس راضي نيستند. من که عضوش نيستم ولي زياد جالب هم نيست. ببينيد که اين شرکته چطوري برنده صادرات نرم افزار شده. چيزاي خوبيو رعايت کرده. دمش گرم.

علي اصغر هلالي مديرعامل آرشام كوشا در اين خصوص به ايتنا گفت: حضور در جمع صادركنندگان نمونه در كشور براي دومين بار نشان از عزم و اراده اين شركت در مسير صادرات نرم‌افزار مي‌باشد. وي با اشاره به روند رشد شركت آرشام كوشا افزود: طي سال‌هاي 1377 الي 1379 تقريباً اكثر بازار نرم‌افزارهاي تخصصي نساجي ايران را در اختيار داشته و در سال 1379 اولين محصول خود را به كشور آلمان صادر نموديم. در سال 1384 شركت موفق به صدور 11 نوع از محصولات نرم‌افزاري به 42 كشور جهان گرديد.

وي عوامل مهم موفقيت شركت را در زمينه صادرات نرم‌افزار به اين ترتيب برشمرد: تمركز بر فعاليت‌هاي تخصصي و دوري از فعاليت‌هاي متفرقه و گسسته، وجود بخش تحقيق و توسعه در شركت و توليد محصولات جديد، حفظ ارتباط با مشتريان قديمي، حضور مستمر در نمايشگاه‌هاي معتبر بين‌المللي به عنوان بازديدكننده و غرفه دار، ارتباط مستمر با دانشگاه‌ها و حضور در سمينارها و كنفرانس‌هاي معتبر علمي، استفاده از فناوري اطلاعات در بازاريابي، فروش و خدمات پس از فروش، آموزش مستمر كاركنان و گسترش شبكه نمايندگي بين‌المللي.

به گفته هلالي از برنامه‌هاي آتي شركت در سال 1385 مي‌توان به حضور در بورس اوراق بهادار تهران، گسترش بازارهاي صادراتي و حضور در بازار آمريكاي مركزي و جنوبي، تثبيت حضور در بازار آسياي ميانه و خاورميانه و تبديل شدن به قطب نرم‌افزارهاي خياطي و طراحي پوشاك اسلامي در جهان را اشاره نمود.

چه گشنه و تشنه ام من اين روز آخري! خدا خودش کمک کنه! برم به کار جشنواره ايها برسم. زد زياد!

۱ نظر:

  1. سلام و درود
    عید بر شما مبارک
    آتشی از این تعطیلات احمقانه بی مورد و بی موقع بر جان من نشست.

    پاسخحذف

جیم ران

 سه سال پیش در آستانه ۴۰ سالگی تصمیم گرفتم به خودم یک هدیه ویژه بدم. گزینه های مختلف رو بررسی کردم و در نهایت در ورکشاپ ۴ روزه تونی روبینز ب...