۱۳۸۵ تیر ۱۸, یکشنبه

جوابيه


خونه نشسته بودم ، يه فکري زد به کلم ، برم که درس بخونم .
دويدم و دويدم به مدرسه رسيدم .
تلاش و کوشش کردم ، مدرسه به من هيچي داد !
دوباره باز دويدم ، دویدم و دويدم ، من به کوهي رسيدم ، کوهي به نام کنکور !
وايستادم و وايستادم ، زير پاهام علف شد ! علفو دادم به کنکور ، کنکور بهم يه راه داد .
دوباره باز دويدم ، دویدم و دویدم . به ليسانسم رسيدم .
ليسانس رو دادم به شرکت ، شرکت بهم کار نداد .
ليسانس رو دادم مغازه ، مغازه بهم الاغ داد ! نه ببخشيد ! مغازه بهم کار نداد .
ليسانس رو دادم به نونوا ! مرديکه مي گه من خودمم ليسانس دارم ! يه فکري زد به کلم ، برم خونه بشينم !

۶ نظر:

  1. tuye "tandis" yeki az kargaraye resturanesh lisans dare ya.... nemidunam shayadam foghe lisanse modirriat!!!!!
    ino kimia behem goft!!!

    پاسخحذف
  2. che jaleb!

    man motaghedam ke SOKANE MODIRYAT dar keshvar, bayad dar AX neshund dade beshe, na melat!

    پاسخحذف
  3. mano koshti ba in english ra farsi neveshtan ke!
    rasti dige sar nemizani be ma!
    peyghameto be daro divare hasayeha mikhoonam !

    پاسخحذف
  4. !! taklife ma ro roshan kon dame konkuriaa !! belakhare dars bekhunim baraye konkur ya na ?!?! man ke kam kam daram be in miresam ke gheidesh ro bezanam !! ;) :P
    kheili khande bud !!

    پاسخحذف
  5. faghat baraye khande bud MONA!

    chashm SAHAR MRS.! sar ham mizanim! begir ke OMAD!

    پاسخحذف
  6. kheili bahal bood!
    hamechi inja hamine
    vaghti shoonsad nafar ba doktoraye eftekhari darim!

    پاسخحذف

سینا بطحایی

آمده است که موسیقی ذهن  و زبان آدمی را باز می کند. حکایت یک موسیقی تلگرامی یا شاید واتسپی است که ما را با این بشر ایرانی آشنا کرده است. یک ه...