۱۳۸۵ اردیبهشت ۲۲, جمعه

حراج گذاشتن بدن خود براي تبليغات


کریس درایس، سال گذشته با به حراج گذاشتن پیشانی خود در سایت Ebay برای نمایش تبلیغات حسابی جنجال به پا کرد و توجه بسیاری از روزنامه ها و تلویزیون ها را به خود جلب کرد. اف خواهر کریس است. او چند روز دیگر(4 آوریل) 19 ساله می شود. اف قصد دارد با انجام کاری مشابه برادرش از مراسم تولدش پول بدست بیاورد. اما قطعا تصمیم او بسیار جنجالی تر از کریس است.
اف قصد دارد بدنش را در روز مهمانی تولد تبدیل به یک تابلوی تبلیغاتی چند منظوره کند. ولی او برخلاف برادرش برای هر قسمت از بدنش قیمت ثابتی مشخص کرده و به هر کس که زودتر اقدام کند، آنرا برای یک مهمانی شبانه اجاره می دهد.
جزئیات این حراجی بسیار جالب است. مشتریان می توانند قطعات 5 در 5 سانتی متری بدن اف را به قیمت 25 یورو اجاره کنند. مثلا با پرداخت 500 یورو می توان 20 قسمت 25 سانتی متری از بدن اف را اجاره کرد. داشتن فضای بزرگتر از بدن او امکان نمایش آگهی در ابعاد بزرگتر و تاثیر بیشتر بر ذهن مهمانان را فراهم می کند.
در مورد محل نمایش تبلیغات بر روی بدن اف نیز، خودش تصمیم خواهد گرفت. بدیهی است که هر کس زودتر اقدام می کند فضای بهتری از پوست لطیف اف را در اختیار خواهد داشت.
آگهی ها نیز توسط یک نقاش ماهر بدن، در شب مهمانی و تولد و در مقابل چشمانان مهمانان بر روی بدن اف کشیده خواهد شد. باید دید آیا در آینده نزدیک، تبلیغات بدنی بدل به امری عادی خواهد و یا همچنان سوژه های مورد علاقه رسانه های زرد و در حد یک تابو باقی می مانند

برگرفته شده از اين سايت: http://jaraghe.net/article185.html

۴ نظر:

  1. khoda in gharbia ro lanat kone ke vaghean fesd ro in hame rayej kardand !! khoda lanateshun kone ishalah !!

    پاسخحذف
  2. baba fesad chi chye!
    fekre khubye dige!

    fekreshu bokon, islamo ma ham injjury tabligh konim!

    taze, hamin chizaye ke to intermet hast, to bazihash KOLI fesad hast, age ma budim aslan ekhteraesh nemikardim ...
    vali hala hame ham azash estefade mikonan!

    پاسخحذف
  3. با این وضعی که پیش میریم آینده غیر قابل پیش بینی یه ..البته نه فقط در زمینه تبلیغات ..

    پاسخحذف
  4. che chiza be zehneshoon mirese?
    vaghean baram ajibe bazi kara...

    پاسخحذف

جیم ران

 سه سال پیش در آستانه ۴۰ سالگی تصمیم گرفتم به خودم یک هدیه ویژه بدم. گزینه های مختلف رو بررسی کردم و در نهایت در ورکشاپ ۴ روزه تونی روبینز ب...