۱۳۸۵ اسفند ۲۳, چهارشنبه

شورش

سلام

تا اولين اسکانم دو روز ديگر باقي مانده.
اين چشم چپم شورش رو درآورده. دقيقا از بعد از اينکه از پادگان پامو گذاشتم بيرون تا همين حالا تيک داره. انگار يک چيزي توشه داره تقلا مي کنه بپره بيرون. بابا بيرون خبري نيست انقدر دهن منو اذيت نکن!! اي بابا!
اين بنده خدا هم سربازه! يک مطلب در مورد تندخواني داشت که خوندمش.

شوهر خاله الحمدلله بخوبي ميگن عمل شده. 4 رگ براش پيوند زدند. عمل سختي بوده. من ساعت 14:30 رسيدم زنگ زدم هنوز تو اتاق عمل بودند. ايشالله که سلامتيشونو باز بدست ميارند. ايشالله!

ميم مثل مادر! مرحوم رسول ملاقلي پور! لا لايي!! لا لايي! ... بخواب که تا تو چشات ستاره هامو بشمرم ...
دنيا اگه خوب اگه بعد ...... باغ گلاي اطلسي .... با تو برام چيدنيه ....
چقدر صداتو دوست دارم
مادر

2 کليپ که خوشم اومد ازشون. کليپ 2 ديدني تره! تره!
کليپ 1 (Turkish Girl Dancing) - کليپ 2 (Dance with Shahram Nazeri)

شب ها واکس مي زنم و حموم مي کنم و کتاب مي خونم و مي خوابم. صبح ها پا مي شم و نماز مي خونم و ماشين رو روشن مي کنم و نون مي خرم و مي رم پادگان. شکر. الهي شکر. جام خوبه. دسترسي دارم به اينترنت و کامپيوتر. اونور سال PHP آموزش مي دم به آقاي محمدي نيا (ستوان دومي که رسمي در سپاه هست و من پيش ايشون هستم). به اين فکر مي کردم اين مدت که آيا در سپاه استخدام بشم يا نع؟ چون پيشنهاد داشتم. اما! امـــا! فکر بايد. فکر . بايد . و شاعر مي گويد "کرشوم، کور شوم، لال شوم - محال است من خر شوم " ... به نظر شما خر شوم يا نشوم؟

پيام نور اسم نوشتم. کتاب هاش رو خريداري کردم. اونها رو مي خونم.
يه چيزي عادت داشتم مي گفتم تا پارسال. الان هم مي گمش دوباره: خدا رو به تمام نعمت هاي داده و نداده اش شکر!
پارسال توي اسفند ويلاي عمو مجتبي اينا شمال بوديم. عکس دارم ازش. يکيش همينه که پايين سمت راست هست. دوستش دارم عکسامو چون هم خاطره خوبي بود و هم اينکه مو داشتم!!





۲ نظر:

  1. axat vazeh nist :)) kachal khan? daroo ha moaser nabood mage? bazam emtehan kon

    پاسخحذف
  2. :)) kachal nistam hicham ;)
    chera daro asar karde, ama be zahmat alan moham age dastamo bezaram ro saram, az laye angoshtam mizane biron

    be in bolandi ke to axe nemitunam mo bezaram

    khub albate ax keyfyate aslesh ro nadare :))


    vali shukre khuda josham kheyly behtaran ... parhizo kamo bish hefz mikonam. sos va noshabe va garmi be nodrat mikhuram ... khubam khuda ro shokr ... shuma chetori??? :) :-*:x :)

    پاسخحذف

جیم ران

 سه سال پیش در آستانه ۴۰ سالگی تصمیم گرفتم به خودم یک هدیه ویژه بدم. گزینه های مختلف رو بررسی کردم و در نهایت در ورکشاپ ۴ روزه تونی روبینز ب...